Sırlar

68 4 2
                                    

VOTELEYIN lütfen :*

Bazı insanlar bir kardeşinin olduğuna sevinirler.Ama ben bir kardeşim olduğunu bile bilmiyordum ve o ölü.Merakıma yenik düsüp diyer mektuplarıda okumak istiyordum.En altta ki bir zarfın üzerinde YOSUN'A yazıyordu.Hemen çıkartıp okumaya başladım.

Canım kızım;

Belkide beni hayatın boyunca hiç affetmeyeceksin.Bu kutuyu ben ölünce annen sana verecek.Lütfen içindeki her mektubu oku. Benim yaptığım hata senin hayatını oldukça etkileyecektir.Bana kin tutma diyemem sana ama beni hep sev lütfen.Bana mektup yazan kadını yani Şuleyi bulmanı istiyorum senden.Ben bu mektubu yazarken onada senin için bir kutu bıraktım.O kutuyu al ve içindekini oku.

Beni affetmeye bilirsin ama beni sevmeyi asla bırakma güzel kızım Yosunum.

Baban.

Kafam çok karışmıştı babam ne yapmış olabilirdi bana. Kardeşim olduğunu bana niye söylemedi ? Mektubu zarfın içine koyup kutuyu kapattım.Ayağa kalkıp dolabın içine kutuyu yerleştirdim.Nerden bulacaktım ben o kadını ?

ÖYKÜ

"Teşekkürler harika bi gündü"dedim gülümseyerek

"Ne demek sık sık yapalım istersen"

"Olur,neyse ben eve gidiyim artık havada karardı "

"Peki burdan gidebilecekmisin eve ?"

"Evet hemen şurası evim"Aslında evim o kadar yakın değildi ama babamın beni son model araba ve içinde bir erkekle görmesini istemiyordum görürse kıyameti kopara bilirdi.

"Iı peki o zaman görüşürüz"dedi ve dudağını uzatıp yanağımdan bir kere öptü.

Yanaklarım kızarmıştı.

"Görüşürüz diyerek arabadan indim"hızlı hızlı yürümeye başladım arkamı dönüp baktığımda hala gitmemişti benim hangi eve gireceğime bakıyordu.Bir apartmanın içine girdim hemen.Apartmanın camından gitmesini bekliyordum.Araba hareket etmeye başladı ve sola dönüp gitti.Apartmandan hemen çıktım.Ara sokaklardan geçip gecekonduların olduğu bölüme çıktım.Evin önünde yeni ve lüks apartmanlar yapıyorlardı.Bizim gecekondu ve bir kaç tane daha gecekondu kalmıştı sadece burayıda yıkacaklardı.Sonunda gelmiştim eve nefes nefese kalmıştım zile var gücümle bastım tahta kapı gıcırdayarak açıldı. Babam suratıma kızgın bir şekilde bakıyordu.

"Gir içeri üstünü değiştir ve gel"dedi sert bir şekilde korkmuştum

"Tamam babacığım"

Içeri girip terliklerimi vestiyerden aldım ve ayaklarıma geçirdim ev çok soğuktu sobayı yakmamışlardı.Odama hızla girdim çantamı yatağın kenarına koydum dolaptan kıyafetlerimi çıkartıp hızla giyindim.Odadan çıkıp buz gibi olan oturma odasına geçtim.Babam kızgın bir şekilde oturuyordu.Hemen karşısındaki tahta tabureye oturdum.Evde sadece 1 tane büyük bir koltuk vardı onuda babam eskiciden bulmuştu.

"Baba annem gelmedimi daha ?"

"Hayır gelir birazdan"

"Tamam"

"Sen nerdesin bu saate kadar ben sana 7 den önce evde olacaksın demedim mi ?"dedi bağırarak kekeleyerek konuşmaya başladım.

"B-ba-babacığım anneme demiştim okulda ki öğretmenler görev verdi de onu yaptım"

"Koskoca lisede sana mı verdiler sen sabahçı degilmisin "

"Evet öyleyim ama işte bana verdiler"

Tek BaşınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin