Rezilliğim

133 4 1
                                    

Arkadaşlar Yeni Bölüm Voteleyin

Sabah çok erken uyandım. Üzerimdeki kıyafete baktığımda okul kıyafetimle uyumuş olduğumu gördüm. Yavaşça kalkıp aynaya yöneldim bi çığlık bastım."Olamaz bu halim ne!"gözlerimdeki rimel akmıştı kolum hala acıyordu yavaşça gömleğimin kol kısmını kıvırdım kolum morarmıştı."Allah belanı versin Aras" diye mırıldandım. Banyoya ilerledim ve yüzümü yıkadım. Aynadaki yansımama baktım gözlerim şişmişti.Yüzüme bolca fondaten sürdüm hemen merdivenlerden indim. Annem ortalıkta yoktu zaten bende onun yüzünü görmek istemiyordum.Sürekli dün yaşadıklarım aklıma geliyordu.Ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım.Servis çoktan gelmişti ve korna çalıyordu. Koşarak servise bindim.Kulaklığı takıp boş bir yere oturdum.Biraz kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı.Okula geldigimizi farkettim servisten hemen indim.Okulun kapısından girerken Aras arkamdan bağırıyordu "Dün gece çok güzeldi bebeğim bugün bidaha gel".Şok olmuştum ne dediğini sanıyordu bu çocuk onu gebertmek istiyordum."Ne saçmalıyorsun lan sen seni öldürürüm"diye avazım çıktığı kadar bağırdım.O anda Öykü gördüm giriş kapısının önünde öylece kalmıştı.Aras bana sinirle bakıyordu ama ben onu umursamadan Öyküye doğru yürümeye başladım Aras kolumdan tutuğu gibi beni yere yapıştırdı."Başlayalım beyler" dedi yanındaki çocuklara.Sinirle yüzüne baktım gerçekten ondan nefret ediyordum.Herkesin gözlerine bakıyordum beni kurtarmaları için yalvarıyordum resmen.Ama kimse bişey yapmıyordu giriş kapısının olduğu yere baktım Öykü yoktu.Etrafımda arasın arkadaşları ellerinde kola ve meyve suyu kutuları vardı ve kahkalarla gülüyorlardı.Ellerindeki kurutuları aşağı doğru tutalar ve üstüme kola ve meyve sularını dökmeye başladılar. Herkes gülüyordu. Her yerim yapış yapış olmuştu kahretsin."Sana son kez benim kim olduğumu hatırlatıyorum bu son" diye yüzüme doğru bagırdı Aras.Zil çalmıştı herkes gitmisti.Ben hala yerde yatıyordum zar zor kalktım."Sana bu okulu zehir edicem Araasss!" diye bağırdım.Pencereden bana bakıyordu ukala ukala gülmeye başladı.Sinirlerim alt üst olmuştu.Okulun bahçesinden hızla çıktım.Yoldaki insanlar bana bakıyordu.

Öykü

"Aras neler söylemişti böyle.Yosun böyle bir şey yapmışmıydı gerçekten. Onu yeni tanımama regmen Arası sevdiğimi anlatmış ona güvenmiştim.Ya söylediyse onu sevdiğimi ya Aras tekrar bana aynı acıları çektirirse ben mahvolurdum."Yolda öylece yürüyordum sahil kenarında bir banka oturdum.Yanıma biri gelmişti"Iyimisin"dedi. Suratımı yukarı doğru kaldırdığımda saçları ela gözleri yeşil kaslı bir çocuk gördüm."Sanane" dedim."Düzgün konuş yoksa denize atarım seni"dedi."Salak mısın git burdan yoksa avazım çıktığı kadar bağırırım"dedim."Görücez"dedi gülerek.Yavaşça eğilip beni kucağına aldı."Ne yapıyorsun sen be!"dedim bağırarak "İstediğim" dedi gülerek.Deniz kenarına kadar getirdi."Ya bırak beni lütfen"dedim ellerim kaslı gögüsünün üstündeydi.Beni bırakıyormuş gibi yaptı.Birden boynuna sımsıkı sarıldım.Birden ellerini belimden çekti ve buz gibi suya düştüm.Gözlerimi açtığıma bir yatakta yatıyordum etrafıma baktığımda kocaman bir odaydaydım sap sarıydı nasıl bir odaydı bura.

Tek BaşınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin