Süpriz

72 4 0
                                    

Voteleyin ve yorum yapın lütfen canlarım :*

Annemin gitmesiyle birlikte artık evde tek başımaydım.Korkuyordum ve çok çaresizdim.Oturduğum yerden kalktım evin içinde geziniyordum. Odama çıktım sehbanın üstünde ki fotoğrafa baktım gözlerim doldu.Annemle fotografımızdı.Sehbanın yanına gidip fotoğrafı aldım ve parçalara ayırdım.Fotoğrafları yırtarken çok duygusuz davranmıştım ama bunu yapmak zorundaydım.Sonuçta annem beni hayatından sildi.Elimde paramparça olmuş fotografı sinirle yatağımın yanındaki çöpe attım.Dünden beri hiç uyumamıştım.Hiç bir şey düşünmeden uyumak istiyordum ama aklıma sürekli geliyordu.Oturduğum yerden yavaşça kalktım ağır adımlarla dolabıma yöneldim. Okul kıyafetlerimi çıkarıp giyindim. Bu halde okula gitmek istemiyordum ama devamsızlıkta yapmak istemiyordum.Odadan çıkıp banyoya girdim saçlarımı tepeden at kuyruğu yaptım.Yüzümü buz gibi suyla yıkadım.Biraz kendime gelmiştim.Çantamı odadan alıp kapıya yöneldim.Dışarı çıktığımda derin bir nefes aldım.Servis beklediğim yere doğru yürüdüm.Beklediğim yerde servis yoktu.Telefonu cebimden çıkarıp saate baktım. Servis vaktinin geçmiş olduğunu gördüm.Yavaş yavaş yürümeye başladım.Kendimi hiç iyi hissetmiyordum.Gözlerim kararıyor başım dönüyordu.Aldırış etmeden yürümeye devam ettim.

Okulun kapasından içeri girdiğimde herkersin bana baktığını hissediyordum.Kafam yerde girmiştim okula sanki bir suç işlemişim gibi. Kafamı yerden kaldırıp etrafa baktığımda herkesin bana baktığıni gördüm.Aldırış etmeden merdivenlere doğru yürüdüm.Boynuma sert bir darbe inmişti yavaşça arkamı döndüm.Aras tek eliyle boynumu kavramıştı.Canımı yakıyordu ama ben sadece onun yüzüne öylece bakıyordum.

"Çek elini"diye inledim.

"Ben ne zaman istersem o zaman çekerim"

"Elini boynumdan çek dedim Aras"

Ağzın kenarı sinsice yukarı kıvrıldı tek kaşını kaldırdı

"Bana dokunamazsın"

"İstediğim her şeyi yaparım çünkü okulun KRALI benim değil mi arkadaşlar"

Herkes kafasını aşagı yukarı salladı.

Tek kaşını kaldırarak bana baktı.

"Herkes senin Kral olduğunu veya her neysen düşününüyor ama ben öyle düşünmüyorum çek elini şimdi"

Hala o alaycı gülümsemesi suratındaydı.Eli hala boynumdaydı.Acıdan gözlerimi sıktım.Yüz ifademin değiştiğini görünce daha çok bastırdı.Elimi gögüsüne götürdüm itmeye çalışıyordum ama  yerinden 1 cm bile oynatamıyordum.

"Senden nefret ediyorum inşallah geberirsin ARAS DEMİRCİ"dedim ve tek elimi havaya kaldırdım tam yüz hizasına gelmişti ki boynumu bırakıp bileğimi sıkıca kavradı. Yüzüme öylece bakıyordu.Elimi hızlıca çektim.

Aramızda çok az bir mesafe vardı. Nefes almıyordu sanki ben ise hızla nefes alıp veriyordum. Bir birimizin gözlerinin içine bakıyorduk.

"Seni delirteceğim Yosun Sezginer bana yalvaracaksın yapmamam için"çok sakin ve yavaş konuşuyordu.

Tek elini cebine soktu ve yavaş adımlarla yanımdan gitti.

Herkes benim ne yapacagıma bakıyordu.

Arkamı hızlıca dönüp arkasından bagırdım

"Hiç bir zaman sana yalvarmayacağım anladın mı ?"

Ona bağırıyordum resmen korkuyordum ama belli etmemeye çalışıyordum.

Arkasını döndü yüz ifadesi her zaman aynıydı soğuk bakışlar.

Bana doğru yürüyordu.

"Sana bana bağırmaman gerektiğini söylemiştim"

"Sana mı sorucam ?"

Somurtan yüzü birden güldü tek elini belime doladı beni kendine çekti.

Kulağıma eğilip

"Geçen gün yaptığın şey hala aklımda ha bide şu elini kaldırman eklenirsen kotan doluyor haberin olsun" dedi ve elini belimden çekti.

Arkasını dönüp gitti

Herkeste Arasın arkasından gidiyordu.

Okulun ortasında tek başıma öylece bekliyordum. Ellerim titriyor başım dönüyordu. Elimi boynuma götürüp ovalamaya başladım. Gözlerim karardı gözlerim yavaşça kapandı.

Gözlerimi açtığımda kütüphanede olduğumu farkettim.Sandelyelerin üstünde yatıyordum.Yavaşça ayaklarımı indirdim arkama yaslandım. Tam karşımda aras pencerenin kenarında duruyordu bana bakıyordu.

Gözüyle masayı işaret etti.Masanın üstünde bir tost birde meyve suyu vardı.

"Hadi ye de gidelim"

"Yardım etmek zorunda değildin istersen tostunu alıp gidebilirsin"

"Of ye işte "

"Hayır yemiyeceğim"

"İyi kendin bilirsin sonra yolda bayılırsın birileri sana bişey yapmaya çalışır. Herkes benim gibi iyi niyetli degil biliyorsun"dedi masanın üstündeki tostu eline aldı.

Yutkunarak

"Gerçekten mi olabilir mi öyle bir şey"dedim.

"Neden olmasın" dedi ciddi bir tavırla

Elinden tostu kapıp yemeye başladım.

Öykü

Arası Yosunla gördükçe deliye dönüyordum.Aras yüzüme bakmasa bile ona bağlanmıştım. Semihi o günden sonra hiç görmemiştim. Haklıydım sert çıkışmakta banan çocuk gibi davranmıştı. En sevmediğim hareket insanların bana çocuk gibi davranmasıdır zaten. Ders matematikti dersi dinlemem lazımdı ama aklımdan Aras bir türlü çıkmıyordu. Arasta Yosunda 2 derse girmemişlerdi. Yan yana oldukları fikri aklımdan çıkmıyordu. Sonunda zil çalmıştı. Aras sırasına gelip oturdu cebinden telefonu çıkartıp mesajlaşmaya başladı. Onu görünce içimde kelebekler uçuşuyordu. Gözlerimi ondan alamıyordum. Ders zilinin çalmasıyla Yosunda gelip yanıma oturdu.Birbirlerinin yüzüne bile bakmıyorlardı.

Hoca sınıfa girdi herkes ayağa kalkıyordu ama Aras kalmıyordu. Bütün hocalara böyleydi.

Hoca girer girmez konuşmaya başladı

"Arkadaşlar sınıfınıza yeni bir kişi dahil oldu."

Kapı açıldı.

Birden ellerim buz gibi surattımda bembeyaz oldu.

Herkesin duyabileceği bir sesle

"SEMIH" diye bağırdım.

Tek BaşınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin