Öncelikle daha önce bu hikayeyi başka biryerde okumuş olabilirsiniz. Hikaye bana ait değil fakat sevdiğim bir hikaye umarım sizin de hoşunuza gider
“Senden ayrılmak istiyorum Taylor.”dedim ve bana hiç uygun olmayan bir ifadeyle başımı eğdim.
“Neden?Şimdi de Justin’e mi sahip olmak istiyorsun?”dedi ve kahkaha attı.Justin mi?Başımı ani bir hareketle kaldırdım.Bebek Justin mı?Ah!Güldürmeyin beni!Onu kim ister.Salak üvey kardeşimin sevgilisi! 2 salak birbirini bulmuş.Ama şimdi Taylor’a (Lautner) bozuntuya vermemeliyim.
“Emin ol o senden daha iyi birisi.Tabii biraz çocuk gibi olsada.”dedim ve bende kahkaha attım.
“Selena’ya onu özlediğimi söyle!” Çapkınca gülümsedi.
“Emin ol söyleyeceğim.Artık gitmeliyim.Selena beni bekliyor ve yanında Justin var.”
“Tamam.Seni de özleyeceğim.”Bana yaklaştı ve yanağımdan öptü.
“Bende.”
Taylor’ın yanından uzaklaşıp arabama bindim.Eve gittim.Arabayı park etmeye çalıştım.Evet!Sonunda oldu galiba!Eve girdim.İçeriden gülüşme sesleri geliyordu.İçimden beni görmemeleri ve yanlarına çağırmamaları için dua ettim.Ama duam kabul olmamıştı.Çünkü 2 saniye sonra üvey kardeşimin yani Selena’nın sesini duydum.
“Nereye gidiyorsun kardeşim?”Arkamı döndüm.Selena’nın saçlar başlar dağılmıştı.Yuh yani!Bari burada yapmayın!
“Aslında gerçeği söylemek gerekirse sizden kaçmaya çalışıyorum.”İçeriden Justin’ın sesi geldi.Ardından da kendisi.
“Selena nereye gittin?”Selena’ya sulu bir öpücük verdi.Iyh!İğrenç!Sonrada bana döndü. “Ah,hoş geldin Miley.” Bu çocuk görmeyeli çağ mı atlamış?Gözlerimi ondan alamıyorum.Selena’nın eski sevgililerine sahip olduğumda bile böyle hissetmemiştim.Bu çocukta kendisine çeken bir şey vardı!Kendimi toparladım ve konuşmaya başladım.
“Teşekkür ederim.Siz şu yaptığınız şeye dönebilirsiniz.Ben odama gidiyorum.”Merdivenlerden çıkmaya başladım.Ama bir kol beni durdurdu.Arkamı döndüm.Bu Justin’dı.
“Nereye gidiyorsun?Çocukları çağırdım. 5 dakikaya gelirler.Bizimle oturur musun?Tabii istersen?” dedi ve masumca baktı.Ben bu çocuğa nasıl dayanabilirim ki?
“Pekala.Ama ilk önce üzerimi değiştirmeliyim.Artık şu platformdan kurtulmak istiyorum.”
“Tamam.”
Kolumu Justin’dan kurtarıp odama girdim.Koluma dokunduğunda o kadar garip hissettim ki!
İlk defa böyle bir şey hissediyorum.Nick,Taylor’da hiç böyle bir şey hissetmemiştim.Zaten onları sevmemiştim.Bu dünyada en çok sevdiğim şey Selena’yı üzmek.Ama Justin çok başka.Eskiden onunla bebek diye dalga geçerdim.Ama onu 2 senedir görmüyorum.Bu da onu çok değiştirmiş.
İlk işim platformlarımı ayakkabı dolabıma koymak oldu.Sonrada elbisemi çıkardım.Dar paça kot ve t-shirt giydim.Sonrada Converse giydim.Onlardan vazgeçemiyorum.Saçlarımı dağınık topuz yaptım.Makyajımı sildim.Sonrada aşağı indim herkes gelmişti.
Ben orada kimseyi tanımıyorum diye Justin beni hepsiyle tanıştırdı.İçlerinden Chaz adında bir çocuk bana yavşamaya başladı.Bende onu elimin tersiyle ittim.
Çok sıkıldık ve Doğruluk mu?Cesaretlilik mi? oynamaya başladık.
Selena şişeyi çevirdi ve Selena ile bana geldi.
“Doğruluk mu?Cesaretlilik mi?”
“Doğruluk.”
“Benim hakkımda bir şey söyle.”
“Seni üzmeye bayılıyorum ve Taylor’dan ayrıldım.Şimdi sıra sende Justin.Sende benim olacaksın.”dedim ve parmağımı Justin’a yönelttim.