8. Bölüm

197 8 0
                                    

Yüzüme telefonu kapattı!Aman,banane! Onu Selena gibi bir illetten kurtardım.Hala böyle davranıyor.Aslında suç bende de var! Neden ona öyle dedim ki! Belki şu anda Justin ile çok güzel bir ilişkimiz olabilirdi.Yalnızca ikimiz olabilirdik.

Bu düşüncelerle kafamı yorarken tekrar elime bilgisayarımı aldım ve yeni açtığım Twitter adresine girdim.İnternetten çok güzel bir kız resmi buldum.Justin kesin bu kızın ağzına düşerdi! Aslında bu kız ben olsam da onu kıskanıyorum! Yoksa gerçekten aşık mı oldum?

Gittim ve eski hattımı aldım.Telefonuma taktım.Hayatımda hiç yapmadığım bir şeyi yaptım ve telefon numaramı PAYLAŞTIM! Rahatım çünkü tek beni takip eden Justin.Bu yüzden kimse beni arayamaz. Birkaç saniye sonra mesaj geldi.

'Selam.' Numarayı hemen tanıdım! Çünkü bu Justin'dı!Ama bilmemezlikten gelmeye karar verdim.

'Selam.Kimsin?' Evet,oyunuma düşeceksin! Bunların hepsini ödeteceğim.

'Ben Justin.' 'Timberlake olan mı? Haha.'

'Hayır,ama Timberlake'yi seviyorsan o da olabilirim? Ben Justin Bieber.' Justin,göreceksin sen!

'Sen Justin'san bende Selena'yım.Haha.' Iy! Hayatta Selena olmam!

'Selena? Selena bile senin kadar iğrenç espri yapmaz.Haha!' Bir de şimdi esprilerime kötü diyor! Bunların hepsini sana ödeteceğim!

'Senin esprilerinde pek iyi sayılmaz! Hani Justin'ım felan demeler! Sana; "Evinin balkonundan atla desem?" atlar mısın? Haha.'

'Atlamam!' Tamam,bittin sen!

'Tamam,inandım sana.Sen gerçekten de Justin'sın'

'Nasıl anladın?' Pısırık Justin!

'Bu kadar pısırık olmayı sadece sen başarabilirdin de o yüzden. Haha.'

'Sen Belieber değil misin? Neden benimle dalga geçiyorsun?'

'Ben TABİİ Kİ Belieber değilim! Sadece sen beni takip ettikten sonra takipçi sayımın artacağını sanıyordum. Haha.'

Evet,biraz daha dalga geçeceğim ve beni arayacak! Ama ilk önce sesimi değiştirmeliyim.Ben olduğumu anlamamalı! Justin'ı çok iyi tanıyorum!

'Yani beni kullandın? Sadece beni Selena'nın kullandığını sanıyordum.' Şu an Justin'e çok acıdım.Hatta yanına gitmek istiyorum.Ama kendimi tutmalıyım.

'Sende kendini kullandırtmasaydın. Haha. Aslında senin için üzüldüm.Çünkü aynı şey benimde başıma geldi.' Evet,biraz da duydu sömürüsü! Onu ne kadar çok sevsem de bunu yapmak zorundayım.

Birkaç dakika sonra eski hattımda Justin'ın numarası belirdi.Son bir kez ses denemesi yaptıktan sonra telefonu açtım.

"Selam." Son kez yutkundum ve konuşmaya başladım.

"Selam.Justin?" Onun sesini duymak bile güzel.10 dakika önce telefonu yüzüme kapatmıştı! Bak,şimdi yine sinirlendim!

"Evet, o benim." Kahkaha sesini duydum.

"Şu an konuştuğun bir Belieber olsaydı bayılabilirdi.Ama ben sapasağlam ayaktayım." Bende kahkaha attım.Onun sesini bile özlemişim.Daha 10 dakika önce konuştum.Ama yinede özlemişim.Yoksa gerçekten aşık mı oldum?

"Bir Belieber değilsen, benden nefret mi ediyorsun?" Ay,yazık! Güzel kız -Bu ben değilim,Twitter resmimdeki kız-onu sevmiyor!Çok yazık! Bazen bende Selena'ya benziyorum! Umarım,çocuklarıma da geçmez!

"Evet.Haha." O kız seni sevmiyor,ben seni seviyorum!

"İstersen kendimi sana sevdirebilirim? Ne dersin?" Tanımadığı kıza yavşıyor! Justin,sen bu sefer bittin!

"Annem çağırıyor,ben kapatmalıyım!" Cevap vermesini beklemeden yüzüne kapattım.Çok sinirliyim.Eğer Justin ile biz sevgili olsaydık banada mı böyle yapacaktı? Acaba Selena'ya yapmış mıdır? Bu cümleler aklımı kurcalıyor!

Mutfağa yöneldim ve su içtim.O sırada anahtar sesi duydum.Kapıya gidip baktım.Gelen Selena'ydı.

"Selena nerdesin ha?! Saat kaç farkında mısın?!" Bu sefer gerçekten sinirlenmiştim.Ben bile bu kadar geç gelmiyorum.Tamam,ondan nefret ediyorum.Ama üvey olsada kardeşim.

"Sanane!" Merdivenlerden çıkmaya başladı.Bende peşinden çıktım.Odasına girdi.Bende arkasından girdim.

"Selena,sana düzgünce soruyorum.Bu saate kadar neredeydin?!" Sesim gereğinden yüksek çıkmıştı.Selena buna aldırış etmeden üzerini değiştirmeye başladı.

"Taylor ile sürtüyordum.Ne var?!" Birde rahat rahat söylüyor.Ben bu kızın saçını başını yolarım!

"Evet,sonunda kendine göre bir meslek bulmuşsun!" Selena hiçbir şey demeden yatağına girdi.

"Odadan çıkar mısın?.Uyumak istiyorum!" Bana bir cevap vermeden uyutmayacağım onu!

"Neden bu kadar mutsuzsun.Yoksa Taylor'ın paralarımı yetmedi sana." Kahkaha attım.Biliyorum,biraz sürtük gibi gözüküyorum.Ama ona böyle davranmayı seviyorum.

"Peki Justin benden ayrıldıktan sonra ne oldu?Sana çıkma teklifi etti mi? Yoksa başka bir kız mı buldu? Senin onu sevdiğini adım gibi biliyorum!"

Üvey KardeşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin