Final ~

127 9 0
                                    

“Miley,yine mi başlıyoruz! Ben,seni arkadaşım olarak görüyorum.Lütfen sende artık anla bunu.” Arkadaş ha?

“Peki,3 hafta önce geceleri odama geliyordun! Neden geliyordun ha?!” Resmen beni kullanıyor.

“B-ben.Sadece.Seninle konuşmak istemiştim.”Heyecanlanmıştı.Çünkü nefesi kesik kesikti.

“Demek öyle! O zaman neden gelip saçlarımla oynuyordun?!” O kadar çok bağırıyordum ki sesim bütün eve yayılıyordu.

“S-sen.Bunu.Nereden.Biliyorsun?” O ise benim aksime yavaşça söylemişti.

“Ben salak değilim.Her şeyi anlayabiliyorum.Şimdi ise gelmiş arkadaş kalalım diyorsun.Bunu bana neden yapıyorsun?” Şu an kendimi o kadar zavallı hissediyorum ki..

“Miley,ben çok özür dilerim.Çünkü Chaz senden çok hoşlanıyordu.Onu kırmak gerçekten istemedim.”

“Onu kırmamak için beni kırdın! Sen benden de kötüymüşsün Justin.Artık evimden gider misin?Senin yüzünü bile görmek istemiyorum.”

“Miley.”

“Justin,gerçekten git.”

“Miley,gitmeyeceğim! Beni buradan çıkartamazsın!”

“O zaman yat,zıbar burada!” Elimi ona doğru sallayıp odama doğru yol aldım.Hani insan bir kere gerçek aşkını arar ve bulur,benimkisi de aynen ona benziyor.Gerçek aşkımı buldum,ama yüz vermiyor…

O lanet olası Chaz’i nereden hayatıma soktuysam aynen öyle çıkaracağım.Ben bu cümleleri düşünürken odamın kapısı açıldı.

“Ne var?!”

“Bana ergen ergen davranma Miley.” Şimdi de ergen ben oldum?

“Çık odamdan,Justin.” Yatağımdan kalktım ve üzerine doğru yürüdüm.

“Çıkmazsam ne yapacaksın?”O da benim üzerime doğru yürüdü.

“Ergen ergen davranma,Justin.”Ona biraz daha yaklaştım.Sonrada kendimi yatağa sırt üstü attım.Kollarımı başımın altına aldım.

“Benim laflarımı bana satma.”

“Artık çıksanda uyusam?Nasıl olur?”

“Pekala,dediğim gibi bu akşam buradayım.”

“Ne oldu Justin?Neden burada kalıyorsun?Paran mı bitti yoksa hayranların mı terk etti?İstersen sana borç para verebilirim.” Dolabıma gittim ve çantamı çıkardım.İçinden bir miktar para çıkardım.Avucumun içine aldım.

“Gördüğün gibi param var Justin.Ben,seni Selena gibi para için sevmedim.”Elimdeki paraları gösterdim.Sonrada hepsini yere attım.

“Tamam,artık çıkabilirsin.”Onu odamın kapısına doğru itekledim.

“Beni hiç affetmeyeceksin,değil mi Miley?”

“Doğru tahmin.”Onu odadan çıkardıktan sonra bir daha odaya girmesin diye kapımı kilitledim. Yatağıma hızla bir şekilde girdim ve gözlerimi kapattım.Gece uykuma giren Justin’ları saymazsak iyi bir uyku çektim.

-Sabah-

Ah!Bu seste ne?! Benim sabahları ne kadar sinirli olduğumu biliyorlar mı?! Selena? O bunu yapamaz.Benden korkar.Justin?! Kesinlikle sesi o yapıyor.

Bir hışımla yataktan kalktım.Kapımın kilidini açıp aşağıya koşar adımlarla indim.

“Ne oluyor?!” O sırada elinde elektrikli süpürge olan Justin’ı gördüm.Eğer onu bu halde akşam görseydim,onunla çok dalga geçerdim.Ama şu an geçecek halde değilim.

“Evinizi bok götürüyor ve ben temizliyorum.”

“Bu saatte yapmak zorunda mısın? Selena nerede?” İşaret parmağıyla mutfağı gösterdi.Mutfağa doğru ilerledim.

“Günaydın.”

“Günaydın.”

“Beni neden uyandırmadın,bende size yardım ederdim.”

“Sen mi? Neyse, şeytanlar gibi uyuyordun.Uyandırmak istemedim.” Bu kızın espri yeteneği var ya,beni öldürüyor.

“Hıhı.Ondan Selena.” Bu kızı anlamıyorum,birgün çok iyi oluyor.Birgün çok kötü oluyor!

Bir de bunlar eski sevgili değil mi? Neden hala aynı evde duruyorlar ki? Yine kıskançlık damarım tuttu.

“Justin,sen neden hala gitmedin?”Cümlemin sonuna doğru esnemeye başladım.

“Çünkü seninle konuşacağım.”

“Neden ısrar ediyorsun?Seninle konuşmak istemiyorum anlasana!”

“Hadi gel benimle!”Kolumdan tutup beni çekiştirmeye başladı.

“Seninle gelmek istemiyorum.” Kolumu ondan çekmeye çalıştım,ama benden daha güçlüydü ve çekemedim.Beni pijamalarımla dışarı çıkardı! Arabasına bindirdi ve sonra kendisi de arabaya bindi,arabayı sürmeye başladı.Onun tarafına hiç bakmıyordum.Kollarımı göğsümde birleştirdim.

“Neden konuşmuyorsun?”

“Beni nereye götürüyorsun?” Nereye götürüyordu şimdi beni?

“Biraz sonra göreceksin.”

“Hani beni sevmiyordun,neden benimle uğraşıyorsun?”

“Seninle uğraşmıyorum.Ben..." "Sen ne Justin?!" "Ben...Senden çok hoşlanıyorum Miley." Çok geç kaldın Justin. "Her şey için çok geç."diye mırıldandım. "Hayır,hiçbir şey için geç değil!" O bunun farkında değil.Ama gerçekten de geç.Beni kırmakta erken davrandığı için beni sevmekte geç kaldı.

"Justin,artık inmek istiyorum.Bırak gideyim." "Hayır,az kaldı."Camdan,çevreme baktım.Denize bakan yüksekçe bir tepeye gelmiştik.2 dakika sonra arabayı durdurdu.Kendi indikten sonra beni de arabadan indirdi.Tepenin denize bakan kısmına elimden tutarak götürdü.

"Ne yapıyorsun Justin?" "Beni sevdiğini söyle,yoksa kendimi şuradan aşağı atarım." Parmağıyla denizi gösterdi. Kesinlikle blöf yapıyor.Onu sevdiğimi söyleyeceğim.Sonunda yine şaka yaptığını söyleyip benimle dalga geçecek. "Söylemeyeceğim,çünkü artık seni sevmiyorum!" "Yalan söyleme Miley!Bir günde kararını değiştiren şey ne?!" "Sen ve senin yalanların!"

"Ben yalan falan söylemedim." "Farkında değilsin,ama şu an bile yalan söylüyorsun." Söyleyecek bir şey bulamadığı için sustu.Dakikalarca sessizliği dinledik.Ama sonunda Justin dayanamadı. "Eğer şu an beni sevdiğini söylemezsen kendimi aşağıya atarım." "At Justin,hatta öl,geber." Biraz düşündükten sonra kafasını iki yana salladı ve arabasına doğru yürümeye başladı. "Ne oldu?Benim için kendine bile kıyamıyorsun.İşte sen busun."

Beni duymamış gibi yapıp arabası bindi.Bende o sırada deniz ile plato arasındaki mesafeyi tahmin etmeye çalıştım.En az 500 metre vardı.Daha sonra kafamı Justin'e çevirdim.Arabasına binmiş,denize doğru ilerliyordu. Ne yapıyordu bu çocuk?Platonun bitmesine 5 cm kala arabasını durdurup arabanın camını açtı. "Cevabından emin misin Miley?"

"Evet,eminim Justin.Ölebilirsin.İzin veriyorum."Blöf yapıyor ve ben bunu yemeyeceğim! "Cehennemde görüşürüz Miley."Arabayı çalıştırdı,yavaş hareketlerle gaza basmaya başladı.Bu sefer blöf yapmıyordu.Yavaş yavaş ölüme yaklaşıyordu.Düşmesine çok az kalmıştı. "Justin,seni seviyorum!"dediğim anda arabadan atladı.Her şey birkaç saniye içerisinde gerçekleşmişti.

Arabaya baktığımda kayalıklara çarparak denize düşmüştü. Koştum ve sert bir şekilde Justin'e sarıldım. "Hani beni sevmiyordun?"Bu sorulacak soru muydu? "Justin!Manyak mısın?Ödümü kopardın!"Bu sözleri söylerken bile sarılıyorduk. "Seni hiç bırakmayacağım Miley,sonsuza kadar yanındayım ." "Seni asla bırakmayacağım Justin,asla! "Dedim ve sıcak dudaklarına dudaklarımı değdirdim.Onu hiç bırakmıycaktım…

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 22, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Üvey KardeşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin