4. Bölüm

242 10 1
                                    

“Justin!”dedim ve o anda bana döndü.Bende zaman kaybetmeden dudaklarına yöneldim.Dudaklarına ulaştım.Ama 2 saniye sonra yanağıma gelen bir tokat ile yüzüm, saçlarım ile birlikte sola savruldu.Justin bana vurmuştu.

“S-Sen!”dedim ve daha devamını getiremedim.Soğuk olan elimi yanağıma koydum ve ayağa kalktım.Son kez yüzüne baktım ve Justin neredeyse şu sözleri yüzüme tükürerek söyledi:

“Seni kaltak!Çık artık hayatımdan.”Cümlelerinin devamını söylemeden sinema salonundan çıktım.Elim hala yanağımdaydı.Ben ne yapıyorum?Justin’ın söylediği gibi kaltak birisi miyim?Evet,kesinlikle öyleyim.İnsanları sadece kullanıp atıyorum.Bu tür cümlelerle kafam çok bulanıktı.

Şimdiye kadar kimseden tokat yememiştim.Justin’ın yaptığı bu konuda ilkti.Onun yaptığı her şey ilk aslında.İlk defa gerçekten aşık oldum.Ama bana vuran adama.O yüzden ondan nefret ediyorum!Justin’ın söylediği gibi onun hayatından çıkacağım!Selena’yı bir daha görmeyeceğim!

Yürüyerek 45 dakikada eve gittim.Eşyalarımı toplayıp bu lanet şehirden ayrılacağım!İnanmayacaksınız.Ama elim hala yanağımda duruyor.

Anahtarımı unuttum için kendime lanet edip zile bastım.Selena’yla kavga etmek istemiyorum.Sadece bu lanet şehirden gitmek istiyorum.Kapıyı tahmin ettiğim gibi Selena açtı.

“Selam kardeşim.”dedi ve bana sarıldı.Yani haberi yok muydu?! Neden Justin söylemedi ki ?! Neyse boşverin!

“Ben gidiyorum Selena.”dedim ve merdivenlerden çıkıp odama gittim.Valizimi çıkarıp içerisine eşyalarımı koymaya başladım.

“Nereye?Seninle barışmışken bırakmam seni.Hem senin yanağına ne oldu?”Yüzümü tutup inceledi.

“Şey…Neyse….Ben artık gitmeliyim.”Kolumdan hiç bırakmayacakmış gibi tuttu.Yine söylüyorum; ‘Bu Selena çok salak!’

“Gitmiyorsun!”Yapacak başka bir şeyim yok.Yarın sabah erkenden kalkıp giderim.

“Tamam.”dedim ve yatağıma oturdum.

“Justin’ı çağırdım,geliyor.”dedi ve gülümsedi.İlk defa böyle içten gülümsüyordu.Bunu söylemek istemiyorum.Ama seni bile özleyeceğim.

“Ben uykum var,uyuyacağım.”

“Neden ama?”

“Uykum var dedim ya!”

“Pekala.”

Selena odadan çıktı.Bende pijamalarımı giydim ve yatağıma yattım.15 dakika sonra zil çaldı.Ama kılımı bile kıpırdatmadım.Sonra bir kapı sesi duydum.Birisi evden çıkmıştı.Kesin dışarı çıkmışlardı.Bende artık yataktan kalkabilirdim.Tam yataktan kalkıyordum ki kapım açıldı ve içeriye birisigeldi.Kesin Selena!Ama geçen günkü gibi bu onu parfümü değildi.Justin?!

Üvey KardeşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin