7. Bölüm

187 8 0
                                    

Onu süründüreceğim!

"Ne?! T-Tamam.Yeni hayatında başarılar!"Sinirli bir şekilde söylemişti.O da aynı Selena gibi evden çıkıp gitti.Kendimi koltuğa atıp bacaklarımı kendime çekip başımı koydum.Ben ondan sadece ayaklarıma kapanıp özür dilemesini istiyorum.O ise çekip gidiyor!Çok mu şey istiyorum?!Belki de çok!

1 saatten beri onu düşünüyorum.Yani Justin'ı.Hem beni yalancı durumuna düşürmüştü hem de çekip gitmişti.Selena'yı da merak etmeye başladım.Tamam,ondan hoşlanmıyorum.-Belki birazcık seviyorum.-Ama yine de merak ediyorum onu! Telefonumu elime aldım.Hala mesajlar açıktı.Her şey bu mesajlar yüzünden başıma geldi!Selena'yı aradım.3. çalışta açtı.

"Selena neredesin?!"

"Sanane!" Ben onu düşünüyorum.Ama o bana yine kötü davranıyor!Onu hayaline kavuşturdum!Hala Taylor ile çıkıyor!

"Canın cehenneme!"Yüzüne kapattım.Şimdi ne yapacağım?

Canım o kadar çok sıkıldı ki.. Elime dizüstü bilgisayarımı aldım ve Twitter'a girdim. 1 dakika önce Justin 2 tweet atmıştı.

Selena'yla ayrıldık.Artık Jelena yok! Sadece Jelieber var!

Diğeri ise;

Birisi beni hayatında istemiyorsa bende onu istemiyorum!

Şimdi bana gönderme mi yapmıştı?! 1 tane daha tweet atmıştı.

@MileyCyrus Senden nefret ediyorum!

Aha! Aferin Justin.Sayende herkes öğrendi! Demek o beni hayatından çıkardı.Sana bunu ödeteceğim!

@justinbieber Ne tesadüf! Bende senden!

Aklıma bir şey geldi.Hemen yeni bir Twitter adresi açtım.İsmimi resmimi farklı koydum.Yani ismim Miley değil de Jessie'ydi.Justin'ın beni takip etmesi için her şeyi yaptım.Ona kaç kere 'Follow?' yazdığımı bile hatırlamıyorum.Ama sonunda beni takip etmeye başladı! Takip etmeye başladıktan sonra o Twitter'dan çıkıp kendi Twitter'ıma girdim.Justin yine tweet atmıştı.

@MileyCyrus Hem beni öpüyorsun,hemde benden nefret ediyorsun!Sana inanmıyorum!

Bu sefer boku yedim!Bütün medya öğrendi! Selena Gomez'in üvey kardeşi,Miley Cyrus Justin'i öptü!Hemde hala Selena'yla sevgiliyken!Bu kadarı çok fazla! Telefonumu alıp Justin'ı aradım.Ama açmadı!Bende mesaj gönderdim.

Eğer telefonunu açmazsan Selena'yla senin şey yapmaya çalıştığınız günün resimlerini Twitter'a koyarım!Aç şu lanet telefonu!

5 saniye sonra telefonumda Justin yazısı belirdi.İşte zafer!Kahkaha attım.Sonrada telefonu cevapladım.

"Numaramı sildiğini sanıyordum!" Miley ondan sakın özür dileme!

"Aslında silmiştim,neyse.Justin sen ne yapıyorsun?!" Şimdi kesin anlamamazlıktan gelir!

"Yemek yiyorum,sen?" Biliyordum! Çünkü onu çok iyi tanıyorum.

"Lütfen,salak salak konuşma! Sayende bütün medya öpüştüğümüzü öğrendi!Sağol!"

"Öpüştüğümüzü?! Sen beni öptün!" Keşke öpmeseydim,keşke..

"Seni öptüğüm güne lanet ediyorum!" Sesim titremeye başlamıştı.Miley Cyrus hiçbir zaman ağlamaz!

"B-bu kadar mı nefret ediyorsun benden?" Onunda sesi titremeye başlamıştı.

"Justin,bu konuşmanın sonu iyiye gitmeyecek.Görüşürüz.Aslında bakarsan GÖRÜŞMEYELİM!"

Üvey KardeşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin