The Fault in Our Books • z.m. (în curând)

8.4K 215 31
                                    

   Și e ciudat, știu; să fii scriitor nu e tocmai cea mai bine plătită slujbă, și nici cea mai ușoară. Cel mai greu e când rămâi în pană de idei, dar doar gândiți-vă: persoanjele pe care le creezi fac oamenii să trăiască anumite sentimente, pe care tu le-ai trăit în momentul în care ai scris respectivele rânduri. Să fii scriitor, totuși, este cea mai frumoasă slujbă pe care o poate avea cineva: îți folosești imaginația, creezi o lume, ceva nou, nedescoperit. 

   Totuși, nu m-am gândit că pentru un moment, chiar voi avea succes. Mi-am început cariera ca anonim și așa voiam să termin. Dar, uite că nu a fost așa. Nu am crezut vreodată că o carte despre un zombi care încearcă să găsească iubirea în brațele unui câine fără stăpân va avea succes. Nu este ceva foarte special, dar, observ că a prins printre cititori și... am ajuns, ca să-i zic așa, popular. 

   Dar, așa cum mereu îmi spune tata: Ce e frumos se termină repede. În cazul meu, cariera de scriitor. Mai exact, un articol dintr-un nenorocit de ziar, în care se spune că am plagiat nu știu ce autor și că toată cartea mea este o făcătură de doi bani. 

    Iar de aici s-a dus tot. 

   Oamenii au început să-mi dea unfollow pe twitter, să-mi trimită mesaje pline de ură pe rețelele de socializare, s-au făcut tot felul de pagini împotriva mea  - de parcă eram un nenorocit de terorist - și, cel mai tare m-a durut când mergeam pe străzi și-mi găseam cărțile aruncate la gunoi. 

   Cu greu m-am abținut să nu mă omor. Tata mereu mi-a zis că trebuie să rămân puternic, orice s-ar întâmpla. Și, am rămas în viață numai pentru el. 

   Acum, lucrez pe unde apuc. Mai nou, muncesc într-o cafenea. Ăștia mă plătesc cu prea puțini bani, care nu-mi ajung nici pentru chirie, dar mereu mă descurc și trec bine peste toate. Începând munca aici, mi-am promis că nu voi mai scrie vreodată. 

   Până când un fan cam obsedat de-al meu  - cred că ultimul - a schimbat asta. 

nu m-am putut abține, bine? ideea este extrem de genială (mă rog, este ideea lui bimperfect. mi-a vândut-o mie, mulțam mey) omg, omg, omg, numai eu sunt entuziasmată? presupun. după câte mă știu pe mine, probabil în curând-ul ăla, va fi cam miercuri sau joi. cred. 

 a l l r i g h t s r e s e r v e d, o k a y. 

Scriitorii Nu Știu TotulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum