"Hayallerim, hayatlarını soluduğum karakterlerim, rüyalarım ve kafamda kurduklarım hepsinin el ele oldukları bir hayat yazmak için burdayım. Hisslerim sayfaya yayılırken bıraktığı izin mutluluğunu benimle paylaşan kör kelebekler için burdayım."
Bölüm şarkısı: Laura pausini/it's not goodbye 🌺
-"Turner"
Valerie kollarını boynuma dolarken mırıldanmıştı adımı. Karşılık vermedim.
-Neden yaptın bunu? Theodore bütün gece seni bekledi.
Bana kızgın olduğunu görebiliyordum" Her ne yaşarsa yaşasın benimle olmasından daha iyi"sesim buz gibiydi.
"Saçmalama" dedi valerie omzuma ağır bir yumruk indirirken."Yapamam Valerie, ona bakamam". Ailemden kalan tek parçaya ne güzel sahip çıkıyordum böyle. Kendimden utanmalıydım.
Tanıdık bir çığlık bana yaklaşırken orman ufaklığın attığı adımlarla doldu. Theodore küçük bedeniyle karşımda durunca ,Valerie onu kendine çekmeye çalışsada ufaklık yerinden kıpırdamadı.
"Benden mi kaçıyorsun?"
Kaşlarını çatmıştı. Mutluluk saçmasını beklemek aptalık olurdu.
-"Dostum" dedim onun küçük bedenine kucak açarken
-"Bana hesap mı soruyorsun?" Güldü. Ona sarıldığımda bütün korkularım harekete geçmişti. Annemin boğazına yapılan hamle, keskin dişlerin annemin damarlarını delişi , gözlerimin önüne set kurmuştu. Ufaklığı yere bıraktım. Ne olduğunu anlayamamıştı. Arkamı dönüp yürümeye başladığımda Herşeyi mahvettiğimden emindim.
-Herşey yolunda mı? Vayland'ın bana yetişmeye çalıştığını görünce yavaşladım.
"Bilmiyorum. Avlanmam lazım" dediğimde sırıttı ve takip etmeye başladı.
-"En son ne zaman avlandığımı hatırlamıyorum bile"dediğinde çoktan ormana dalmıştık. Koloni kavgaları dengelerimizi bozuyordu . Zor zamanlarda sadece topladığımız meyvelerle beslenmek zorunda kalabiliyorduk.
"Bana yardımcı ol" dedim keskin gözlerimi ormanda gezdirirken.
"Sana zaten yardımcı oluyorum" dediğinde gözlerini devirdi. Ona saçma Bir bakış attım. Bu hareketleri kesinlikle sevgilisinden öğreniyordu. Tam o sırada gözlerim onlara takıldı. Ne olduklarını anlayamamıştım.
-Dostum bunlarda ne böyle?...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kör kelebekler yuvası
Fantasy"Onları hissediyorum. İçimde kanat çırpışlarını sonra ruhuma çarpıp düşüşlerini. Pes etmeden yeniden deniyorlar ama boşuna. Korkularım beni terk etmedikçe ,onların beni terk etmesine izin vermem." "Özledim" söylediği kelime zihnimde yankılanırken an...