Každá fotka má svůj příběh.
1.) Bombový útok v Omagh
Jen pár vteřin po pořízení této fotografie otce s dcerou červené auto v rohu snímku vybuchne. Obrázek byl pořízen chvíli před bombovým atentátem militární organizace Pravá IRA, ke kterému došlo roku 1998 v severoirském městě Omagh
2.) Masakr na Columbine High School
Jeden z nejbrutálnějších případů střelby na americké střední škole mají na svědomí Eric Harris a Dylan Klebold. Na fotce jsou to ti dva, kteří drží berle jako zbraně. 12 spolužáků zabili, 21 těžce zranili a sami sebe zastřelili jen pár dní poté, co se fotila tahle skupinová fotografie.
3.) Rodinná fotografie z 19. století.
Napadlo by vás, proč jsou rodiče na fotografii rozmazaní a jejich dcera perfektně ostrá? Nejde o přítomnost ducha - proces fotografování v 19. století jen trval velmi dlouho. Pro člověka bylo téměř nemožné vydržet celou dobu bez hnutí, proto byli všichni jemně rozostření. Dcera páru na fotce se ale skutečně nehýbala - ráno v den focení totiž zemřela. Posmrtné fotografie byly tehdy běžnou záležitostí a říkalo se jim Memento mori, v překladu tedy Pamatuj smrti.
4.) John Wayne Gacy
Na fotce vidíte klauna Poga, který vystupoval na dětských narozeninových oslavách. Pod vrstvou make-upu se zároveň skrývá John Wayne Gacy, jeden z nejnebezpečnějších masových vrahů minulého století. Během 6 let Gacy znásilnil a zavraždil přes 30 mladých mužů.
5.) Travis Alexander
Tento sprchující se muž se jmenoval Travis Alexander. Fotka - spolu s několika dalšími, kde leží v kaluži krve na podlaze koupelny - se našla v jeho fotoaparátu. Pořídila je jeho přítelkyně Jodi Arias, jen okamžiky předtím, než ho pobodala a nakonec zastřelila.
ČTEŠ
Japonské Legendy A Další
TerrorSvět se zdá na první pohled tak poklidný a překrásný. Tak nevinný. Avšak pojďme si povyprávět trochu více o tom, jak nevinný vlastně doopravdy je.