Peter Gerald Scully, je autorem jednoho z nejhorších a nejzvrácenějších videí, které se jmenuje Daisy's Destruction.
A kdo vlastně tento člověk je?
Peter je Australský pedofil, který začínal na úředních podvodech v Austrálii, poté se přestěhoval do Filipíny, kde sídlí celý kruh pedofilů.
Scully si zde našel dvě osmnáctileté přítelkyně se kterými se údajně setkal, když byly čtrnáctileté dětské prostitutky. Obě dvě byly později zapojené do natáčení videa samotného únosu dětí.
Společně jim nabízeli jídlo, pití a vzdělání, které by je aspoň trochu odtrhlo od jejich chudých rodičů.
Tímto způsobem nalákali na Filipínách dvě dívky.
Jedenáctiletou Sindy a pětiletou dívku, jejíž jméno je neznámé. Je záhada jak se jim vlastně podařilo sehnat i osmnácti měsíční Daisy.
Právě po této holčičce bylo celé video pojmenováno.
Batole se jmenovalo Barbie, ale Peter řekl, že by titulek k videu nebyl moc lákavý, kdyby se tam psalo Barbie Destruction.
V celém videu jde o tohle:
Znásilňují se tam tři dívky. Té pětileté se dávají na citlivé partie železné kolíčky, do kterých se potom pouští elektrický proud. Následně ji přivazují nohama vzhůru a berou sirky, kterými ji potom pálí na genitáliích, zatím co bolestivě křičí. Daisy je opakovaně znásilňována.
Ano...
Oni tam znásilňují malé miminko. Nemůže se bránit, ani je od sebe odstrčit...Je bezmocná.
Jen brečí a mlátí kolem sebe ručičkami, zatímco ji znásilňuje padesátiletý chlap.
Nicméně... Nejvíce to odnesla Sindy.
Jedenáctileté holčičce uřezávají nohy, aby nemohla utéct.
Sekají ji mačetou do žeber, které jí následně vytrhnou.
Strkají ji hlavu do vakuového pytle, ze kterého vypustí všechen vzduch a nechávají ji umřít na udušení.
Předtím ji však ještě nechají, aby si vykopala svůj vlastní hrob, pod podlahou jejího vlastního domu.
Peter byl však dopaden Filipínskou policií a byl odsouzen na doživotí.
Doporučuji vám toto video nehledat.
Nejsem si jistá asi se to video dá stále najít na Deep webu,ale i kdyby tam bylo,určitě se nechcete setkat s FBI.
ČTEŠ
Japonské Legendy A Další
TerrorSvět se zdá na první pohled tak poklidný a překrásný. Tak nevinný. Avšak pojďme si povyprávět trochu více o tom, jak nevinný vlastně doopravdy je.