Panenka Robert (Robert The Doll)

3.1K 137 11
                                    

Když přijde řeč na strašidelné panenky, v Americe vede Robert (Robert the Doll). Panenka z Key West na Floridě je stálicí místních strašidelných ghost tours a dokonce posloužila i jako inspirace pro hororový film Child’s Play (Dětská hra) z roku 1988.

Robert patřil malířovi z Key Westu, Robertu Eugene Ottovi V roce 1906 mu údajně jedna pokojská na Bahamách tuto panenku darovala. Robertovi rodiče, bohatí plantážníci, však nebyli se služkou spokojeni. Ta po hádce s nimi nelítostně  figurku proklela a brzy nato, co odjela začaly celou domácnost sužovat podivné události.

Mladý Robert si rád se svým jmenovcem povídal, a trval na tom, že mu panenka vždy odpověděla. Také tvrdil, že jeho hračka dokáže měnit výrazy v obličeji a chodit si po domě, kam se ji zamane. Sousedé dosvědčili, že  navzdory tomu, že byl dům prázdný, viděli panenku přemisťovat se od okna k oknu. Celá Ottova rodina byla zase svědky šíleného chichotání vycházejícího z hračky.

Panenka Robert strašila spoustu lidí během dne, ale jakmile padla noc, soustředila se pouze na na malého Roberta Ottu. Chlapec se s křikem probouzel uprostřed noci, jak shazuje nábytek. Démonická hračka ho během spánku naprosto ovládla! Když se Robertovi rodiče dožadovali vysvětlení, co se to děje, Otto vždy odpovídal stejně: „Udělal to Robert! Byl to Robert.“

Robert Otto zemřel v roce 1974, a jeho pověstná panenka dnes sedí ve vitríně v muzeu ve Fort Eest Martello v Key Westu. Legenda praví, že na každého kdo si panenku bez dovolení vyfotografuje, uvalí hračka kletbu mírným pokynutím své hlavy. Návštěvníci co na to neberou zřetel, mohou vždy prosit o odpuštění, což je případ kameramana kanálu Travel Channel, jemuž při natáčení Roberta přestala HD kamera  z neznámých důvodů pracovat.

 Návštěvníci co na to neberou zřetel, mohou vždy prosit o odpuštění, což je případ kameramana kanálu Travel Channel, jemuž při natáčení Roberta přestala HD kamera  z neznámých důvodů pracovat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Japonské Legendy A DalšíKde žijí příběhy. Začni objevovat