V dubnu roku 2009 se na sociální síti YouTube poprvé objevilo bezmála tříminutové video, jehož jediným účinkujícím je zpívající robotická figurína, neboli android jménem Tara. Na první pohled se může zdát video směšné, či úsměvné. Jakmile ovšem zjistíte, jaký zlověstný příběh se skrývá na pozadí této nahrávky, začne vám běhat mráz po zádech. Android Tara osaměle stojí v jakési starobylé místnosti, má na sobě paruku a volné oblečení a stále dokola zpívá: "Hey, hey, hey! I feel fantastic! Please, plase, leave! Run, run, run!" (Hej, hej, hej, cítím se fantasticky! Prosím, odejdi, uteč!). Následuje střih a v druhé části videa sedí androidka na zemi, tentokrát již v jiném oblečení rádoby svůdně pohazuje hlavou. Scénu nečekaně přerušuje záběr na potemnělou zarostlou zahradu, načež se video na pár posledních chvil vrací zpět do děsivé místnosti. Video se na internetu objevuje náhle a nečekaně, k jeho autorství se nikdo nepřihlásí a též význam a účel této nahrávky zůstává nejasný. Co má tedy všechno tohle znamenat?
Samozřejmě, vypátrat člověka, který jako první toto video vložil na videoportál YouTube, je poměrně jednoduchá záležitost. Brzy je člověk, který video nahrál odhalen. Tvrdí ovšem, že není jeho autorem. Prý ho obdržel spolu s mnoha dalšími nahrávkami od blíže neurčené společnosti. Zde se stopa ztrácí. Video bylo podrobeno různým zkoumáním a zjistilo se, že nahrávka byla zřejmě pořízena ve studiu. Okna v pozadí jsou totiž falešná. Samozřejmě, všichni se zajímají především o jedinou věc - jaký je vlastně opravdový účel videa? Brzy se objevují teorie, že video je dílem báznivého sériového vraha. Oblečení, které má figurína na sobě, prý patří mrtvým obětem a záběr na zahradu má prý být místem, kde jsou zakopána těla obětí. Slova která figurína říká nedávají moc smysl, že?
Údajně chtěl vrah, aby tohle jeho oběti říkali.Všechno co víme, je, že autorem a konstruktérem androidky Tary byl John Bergeron, umělec, který měl v plánu pořádat se svou robotkou jakási vystoupení. To se mu však nedařilo a tak se rozhodl figurínu prodat. Co se stalo pak, už nikdo neví. Stopa zde končí.
ČTEŠ
Japonské Legendy A Další
HororSvět se zdá na první pohled tak poklidný a překrásný. Tak nevinný. Avšak pojďme si povyprávět trochu více o tom, jak nevinný vlastně doopravdy je.