De krant en banen!

357 21 14
                                    

De Kibbelaar is altijd de krant geweest voor degenen met een open instelling, een vrije ziel, en iedereen die dingen van de positieve kant ziet. De krant heeft een heel aantal geweldige, creatieve artikelen van vroeg in de jaren 90, en schrijven nu nog steeds de meest sappige verhalen. Als je geniet van verhalen over knarlkloppers, nurges, en er achter wil komen hoe we je maandelijkse horoscoop bepalen, dan moet je zeker deze kans grijpen.

Natuurlijk kunnen jullie voor deze krant solliciteren. Dat doe je via een uil (privé bericht naar mij). Maar eerst even de eisen en dan wat er in de sollicitatie moet.
Eisen:
- 1x per week online zijn en bereikbaar.
- Spelling goed (hoeft niet perse de beste van de wereld)
- tijd hebben om artikels te schrijven.
- sowieso 1x in de  week met een goed lang volledig artikel komen. Kan hier dus ook een horoscoop zijn of iets.

En dan wat er in de sollicitatie moet staan.
- naam (hier wattpad en RPG naam)
- jaar ZweinsteinRPG
- motivatie om dit te willen
- waarom we jou moeten kiezen.
- functie van de krant.

Er zijn twee functies:
- De leider.
Dat kan maar 1 iemand zijn en dat is een afgestudeerden hier op ZweinsteinRPG. Tot de tijd dat er nog niet is zal ik die taak op me nemen.
Een leider is verantwoordelijk voor zijn/haar minions dat ze zich gedragen. Een leider zorgt ook dat ze op tijd allemaal een artikel inleveren. Als er problemen zijn mag de leider je ontslaan, in bespreking met mij. Een leider is de woordvoerder van de krant en mag zich met trots de Hoofd Redacteur noemen.
- De columnisten.
De columnisten zijn de minions van de leider. Zij zorgen voor de artikels en de verhalen. Ze mogen mensen interviewen als ze willen. Dit kunnen er eindig veel zijn. Als minions moet je luisteren naar de Hoofd Redacteur. Hij/Zij is de baas van de krant. Denk aan een tijdschrift. Artikels zijn hier ook roddels, horoscopen en ga zo door. Denk aan leuke sappige verhalen.

De KibbelaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu