Artikel 13: Nessov slaat weer toe?!?!

96 14 1
                                    

13-06-2017

Gister gebeurde het weer

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Gister gebeurde het weer. De naam Nessov werd gezegd. Alleen dit keer niet in Zweinsveld. Dit keer gebeurde het in de Wegisweg in de winkel Klieder en Vlek. Wat wilde ze daar? Waarom werd die naam gezegd? En wat is er gebeurt? Dat zijn wij natuurlijk gaan vragen.

De eigenaar van Klieder en Vlek hebben we natuurlijk vertel wat er is gebeurt. "Het was zo raar. Er waren natuurlijk klanten. Logisch. Maar toen er een delfstoffer mijn kast inklom en alles overhoop begon te gooien keek ik meteen al op. Later begonnen de boeken ook nog te leven, in regenboog inkt staan sommige bladzijdes ook opeens geschreven en teksten staan in spiegelbeeld. Twee mensen zeiden dat ze het gingen melden en toen kwam Nessov, die naam, weer te voorschijn. Ik heb geen idee wie dit op zijn geweten heeft. Maar als ik die te pakken krijg...."

Dat is wat hij vertelde. Oke, sorry maar het is wel grappig. De boeken die leven, met regenboog inkt geschreven of in spiegelbeeld staan. Kom op, dat is wel grappig bedacht.

Maar goed. Wie is nou Nessov? En wat willen ze? Ze waren eerst alleen in zweinsveld te vinden en nu ook in de Wegisweg. Wat gebeurt er? Is het een invasie. Dat proberen wij zo snel mogelijk uit te zoeken. Maar ze waren dus even stil. Blijkbaar zijn ze er nog steeds.

De KibbelaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu