Artikel 28: Nieuw soort vuurwerk???!!!

62 11 5
                                    

31-12-17 / 01-01-18

De dag van de jaarwisseling

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

De dag van de jaarwisseling. Dat je wacht tot klokslag 12 uur! Tellen en tellen. Maar er is iets wat gebruikt wordt om de jaarwisseling te vieren. Vuurwerk! Natuurlijk met vrienden en familie vieren is ook belangrijk. Maar er wordt elk jaar vuurwerk gebruikt. Vuurwerkshows of gewoon van thuis.

Maar wij hebben wat nieuws ontdekt. Een nieuw vuurwerk soort. Een soort dat als het afgaat boven in de lucht dan begint te bewegen en te dansen. Ja dat kende wij tovenaars al maar dit vuurwerk doet nog iets bijzonders. Het begint muziek af te spelen tot het helemaal weg is. Er bestaan verschillende soorten. Je kan je vast wel bedenken dat dit vooral veel muziek geeft en dat dansen. Een show op zich! Dit vuurwerk is bij alle grappenwinkels te koop!! Maar doe wel voorzichtig.

Ggelukkig nieuw jaar iedereen! Maak er wat moois van :D

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ggelukkig nieuw jaar iedereen! Maak er wat moois van :D

De KibbelaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu