Artikel 30: De Banappel!

39 9 1
                                    

Vernomen is dat enkele wetenschappers het idee kregen om een  nieuw soort fruit te bedenken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Vernomen is dat enkele wetenschappers het idee kregen om een nieuw soort fruit te bedenken. Jammer genoeg kan je dat niet zomaar bedenken en ook nog maken. Maar daar vonden zij een oplossing voor!! Namelijk, twee soorten fruit kruisen met elkaar. En zo is de Banappel ontstaan. Ik heb de wetenschappers helaas niet mogen spreken maar.... ja er zit een maar aan! Ik heb wel enkele geruchten gehoord en enkele andere wel kunnen spreken hierover.

De geruchten gaan over een nieuw soort fruit, maar niet zomaar een nieuw soort fruit. Een fruit wat gekruist zal zijn tussen een appel en banaan, genaamd de Banappel. Enkele mensen zeggen dat dat een rare smaak zal geven, andere vragen zich af hoe die Banappel er dan uit zou zien. Is het meer een banaan? Of meer een appel? Of een halve appel met daaraan een banaan? Niemand die dat nog zeker weet maar vele mensen schijnen er over te fantaseren.

Ook had ik dus met iemand gepraat. De assistent van de wetenschappers, namelijk meneer Schroef. "Ja ehmm meneer IJzer en mevrouw Appel waren dus op het idee geraakt om een nieuw fruit te maken. Maar dat kan niet zomaar en daarom zijn ze dingen gaan uitproberen. Zo kwamen ze uiteindelijk op de Banappel. Maar ze hadden eerst ook andere namen voor dit nieuwe fruit zoals: bananappel, appaan en Banappaan." Mooi verhaal toch of niet van de assistent van de wetenschappers! Dit fruit had dus een een heel andere namen kunnen hebben.

Denken jullie dat dit fruit echt bestaat? Want volgens de wetenschappers IJzer en Appel hebben ze dit dus ontdekt. Het schijnt wel nog steeds dat dit maar een gerucht is. Maar het zou toch best kunnen of denken jullie van niet? Of hoe denken jullie dat dit prachtige rare fruit eruit zal zien?!


De KibbelaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu