26-06-2017
Jullie hebben het nieuws van ons vast vaker gelezen. Vooral die stukken over Nessov. Wie is dat? Waarom zijn ze er? En wat zijn ze telkens weer van plan? Wij kunnen je vertellen dat we dat hebben ontdekt. Ja dat klopt lezers. Dit is een ontmaskering van Nessov.
Gister zagen we ze nog in zweinsveld huizen veranderen van kleur. Voordat ze verdwenen hebben we ze nog snel wat vragen kunnen stellen en!! Natuurlijk de grootste vraag. Wie zijn ze?
Nessov zijn 2 meiden. Lucia Vandran en Lowa van Dijk. Twee leerlingen van Zweinstein. En ja, we hebben het voor elkaar gekregen om met die twee even te kunnen praten.
Hey Lowa en Lucia. We hebben wat vragen voor jullie. Om te beginnen. Waarom is Nessov er? En als tweede. Wat betekent het?
Lowa: 'Nessov is ontstaan omdat er zoveel aan de hand was en wij wouden de wereld toch vreugde laten zien. En draai het woord maar eens om....'
Lucia: 'Zoals Lowa al zei. Nessov is er om vreugde te laten zien. En wat betekent het. Tja heb je al opgelet. Nessov Vossen. Zie je het...'Dat is wel goed bedacht. Nessov = Vossen. Nog een vraag. Welke daad die jullie hebben gedaan vind je de leukste en waarom?
Lowa: 'Eentje die jullie waarschijnlijk niet kennen. Als vos naar binnen bij de betoverde beesten bazaar. Hun reactie was erg grappig.'
Lucia: 'Ik vond de actie met de paarse thee de leukste. Het was zo grappig en uiteindelijk hebben ze gewoon echt paarse thee in de winkel gehaald wat je daar nu kan drinken. Geniaal!'Ah... oke. Die daden klinken wel leuk inderdaad! Kwamen jullie daarom op de naam? Aangezien Nessov omgedraaid Vossen is. Of hoe kwamen jullie erop?
Lowa: 'Dat was inderdaad zo, ookal was het gewoon in een creatieve bui en hadden we snel een naam nodig.'
Lucia: 'De eerste keer waren we als vossen gegaan. We zaten volgens mij in een best creatieve bui en hadden snel een naam nodig. Op die fiets zegmaar.'Oke. Nou ik kan zeggen dat ik heb gelachen om wat er is gebeurd, maar dat ben ik. Bedankt voor het antwoorden op de vragen.
Lowa: 'Graag gedaan, maar onthoud wij komen terug. *trekt een uiterst serieus gezicht*'
Lucia: 'Geen probleem, maar je bent denk ik nog niet van Nessov af. *grijnst*'Oke. Misschien dan nog tot snel en succes Nessov!
Nu weten we allemaal wie achter al die grappen zitten. Wie de huizen van kleur hebben veranderd, wie de paarse thee grap hebben uitgehaald, wie de boeken op hol hebben laten slaan en wat allemaal nog meer. Dit is Nessov en waarschijnlijk komen ze nog terug.
We zullen dan met smart op jullie wachten om een nieuw artikeltje te schrijven over de grap die jullie dan uithalen.
JE LEEST
De Kibbelaar
Non-FictionDe Kibbelaar is altijd de krant geweest voor degenen met een open instelling, een vrije ziel, en iedereen die dingen van de positieve kant ziet. De krant heeft een heel aantal geweldige, creatieve artikelen van vroeg in de jaren 90, en schrijven nu...