Artikel 20: TOVERTWEELINGS TOPFOPSHOP

111 9 4
                                    


TOVERTWEELINGS TOPFOPSHOP

Jullie ken vast allemaal de WegisWeg

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Jullie ken vast allemaal de WegisWeg. Een straat in Londen waar je allemaal toverspullen kan halen. Dan kennen jullie vast ook de tovertweelings Topfopshop van Frederica en Georgina. Ze bestaan vandaag 5 jaar en hebben daarom iets grappigs uitgevonden.

Namelijk een bril. Dan denk je toch er zijn toch zat brillen maar dit is geen gewone bril. Met deze bril kan je mensen laten doen wat je wilt. Bijvoorbeeld huiswerk laten maken. Degene die jij leuk vind maar die jouw niet mee uitvragen. Eigenlijk alles wat je wilt.

Maar even een aan jullie wat zouden jullie doen met de Hypo Bril. Laat het zeker weten in de reactie.

Ik heb aan de eigenaars een paar vragen gesteld en die waren de antwoorden.

Ik heb aan de eigenaars een paar vragen gesteld en die waren de antwoorden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Georgina hoe zijn jullie op deze winkel gekomen.
'Nou het zat zo ik en Frederica houden heel veel van grappen met mensen uithouden. Onze moeder werd er helemaal gek van want we verkochten het op Zweinstein in onze tijd in de vijfde. Dus daarom bedachten we dat we winkel moesten verzinnen en de naam is toch duidelijk waarom we zijn een tweeling.'

Jazeker, Frederica wat gaan jullie doen met dit 5 jaar bestaan.
'We hebben 5 dozen met fop spullen gemaakt en die gaan we weg geven elke 5de klant krijg een doos. En we hebben kortingen. Het word gewoon een groot feest.'

Maar hoe komen jullie op het idee de Hypo Bril Frederica
'Nou onze vrienden willen vaak niet naar ons luisteren daarom dat we erop kwamen. We kunnen  daar niet eens iets aan doen. Georgina ging meteen aan de slag hoe we iets kunnen betoveren zodat je iemand kan hypnotiseren. Terwijl ik begon met een model van de bril. Toen we klaar waren testte ik hem bij mijn vriend en het lukte.'

Zijn er ook nog bijwerken Georgina.
'Hu eigenlijk niet dat we weten maar ik hoorde dat je wel een beetje misselijk word.'

Nou dankjewel wel voor de interview.
'Ja graaggedaan.'

Zo als je zien hartstikke handig. De bril is vanaf 20 Augustus 2017 te koop en is 5 galjoenen

Dit was de artikel
Leider van de Kibbelaar Ness
Bookswurm

De KibbelaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu