3. Rész: Ty és Dy?

90 9 3
                                    

A suliban voltam. Megláttam Diana-t a folyosó végén. Integettem neki, remélve, hogy észrevesz. Szerencsémre meglátott, és mosolygott. Hirtelen mellé termett Tyler. Átölelte, de a lány ezt kicsit sem zavarta. Sőt, egymásra mosolyogtak. Közeledni kezdtek felém. A semmiből jött elő Dylan, és megállt mellettem. Köszönt, de én szemrebbenés nélkül vártam a barátnőmet. Furcsálltam, amikor Tyler-rel megláttam. Sose mondta Dy, hogy tetszik neki. Nem mondom, hogy nem helyes, de nem az én esetem.

-Sziasztok. -köszönt mindenki, szinte már kórusban.

-Diana. Beszélhetnénk? -átkaroltam a vállát, és elhúztam a többiektől. -Mióta vagytok együtt? -érdeklődtem.

-Két hete. -Dy úgy mondta, mintha tudnék róla. Nem is feszengett válasza közben. Úgy érzem, hogy nem érdekli a véleményem. Épp elindultam, amikor arra lettem figyelmes, hogy nem tudok járni. Próbáltam szaladni, de csak egy helyben futottam. Nem hallottam hangokat a külvilágból. Nem bámult meg senki, hogy egy idióta egymagában rohan, mint az őrült és mindjárt megszakad. Képtelen voltam bármit is csinálni. Rá kellett jönnöm, hogy csak álmodtam az egészet.

~Suliban~

Épp matekórán voltam, amikor hátulról kaptam egy levelet. Óvatosan kinyitottam, nehogy a tanár észrevegyen, mert akkor elveszi.

"Hogy van Dylan? Tegnap bementem volna hozzá, de nem engedtek be. -Ty"

"Nem tudom, eljöttem onnan" -reagáltam a kérdésre, majd megfordultam, adtam volna át a papírt, de valaki elvette. Ki más lenne, mint Mrs. Kenneth. Megfordultam, a tanárnő épp olvasta, majd azt mondta:

-Ne a tanórán beszéljék meg a dolgaikat. -fogta magát, és kidobta a lapot a kukába.

~Dylan szemszöge~

Kinyitottam a szemem. Olyan jó álom volt. Diana a legjobb cimborámmal volt együtt, én meg Maya-val. Bárcsak igaziból is úgy lenne. Az ajtón kopogtak, ez felriasztott a gondolataimból. A doktor úr volt az, és az apukám. Édesapám megölelt, közben a doki elmondta, hogy pozitívak az eredmények. Pedig még mindig nem emlékszem, hogy mi történt.

-Doktor úr. Elmondaná, hogy miért vagyok talptól nyakig gipszben? -kíváncsiskodtam. -Ennyi erővel a fejemet is begipszelhették volna.

-Nos, a feje is be volt gipszelve, mert agyrázkódása volt. Mert néhány ember kikel magából, ha nem kötjük be és halálos sebet is ejthet magán.

-Értem. Hogy kerültem ide?

...

Miután elmondta a doki, egy nővér jött be az ajtón azzal, hogy látogatóim vannak.

-Jöjjenek be. -válaszolt Mr. Deaton.

-Én megyek. -közölte apa. Még egyszer aggódva rám nézett.

Maya, Diana, és Tyler érkezett hozzám. Nagyon boldog lettem, hogy Tyler és Maya itt van. Diana-nak már kevésbé, de azért jó volt látni, hogy aggódik értem.

-Hogy vagy? -érdeklődött felőlem a legjobb barátom.

-Hát....bankot tuti, hogy nem rabolok ki mostanság.

-Ne izgulj, hamar szabadulni fogsz innen. -mondta Diana.

-Nem börtönben vagyok, hanem kórházban. - emeltem fel a hangomat. -Bár a kaja, és a kosz ugyanaz.

Majdnem elfelejtettem. Miért nem kérdeztem meg eddig? Hogy lehetek ilyen hülye? Oké, érthető, hiszen egy nappal ezelőtt még azt se tudtam, hogy lány vagyok-e, vagy fiú.

-Hogy vagy, Maya? -aggodalmaskodtam.

-Ne velem foglalkozz, most magaddal kell törődnöd. -közölte, és megfogta a kezemet.

 Bejött a nővér, azt kérte a látogatóktól, hogy távozzanak

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Bejött a nővér, azt kérte a látogatóktól, hogy távozzanak. Kaptam vizet, és mély álomba merültem.


Remélem, tetszett ez a rész, és hogy velem tartotok a következő fejezetben is. Hagyjatok magatok után nyomot. Sziasztok!

By: Cleo

Dylan és a szerelemNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ