~Maya szemszöge~
Most fél órával hamarabb keltem, mivel meglepem palacsintával a szülinapost. Shawn-nak szülinapja van. 18 éves a kis nyomi. Fuhh....Emlékszem mikor még én lettem 18. Sose felejtem el azt a napot mikor másnap felkeltünk...Kupi mindenhol, üres üvegek az asztalokon, maradék kaják. Meg persze sok másnapos ember a földön....Mielőtt még anyáék hazaértek volna, gyors összepakoltunk. Na, de most Shawn-nak van szülinapja, nem nekem. Úgyhogy kezdjünk neki. Villámgyorsan felöltöztem, megmosakodtam és siettem le a konyhába. Előkészítettem az alapanyagokat és gyorsan összedobtam a palacsintatésztát. Megcsináltam 4 darabod, amit kitettem egy tányérra. Miután elkezdtem az ötödiket csinálni, a 4 palacsintára csurgattam nutellát és tettem rá tejszínhabot meg epret. Remélem örülni fog neki.Hamar megcsináltam a palacsintákat, amiket lefedtem egy másik tányérral. Öcsém nutellás-epres-tejszínhabos palacsintáját meg a kezemben vittem fel a szobájába. Letettem az éjjeli szekrényére és elkezdtem ébreszteni a szülinapost.
-Shawn...Ideje felkelni, a hasadra süt a nap.. -rázogattam meg óvatosan a vállát, mire kinyitotta a szemeit.
-Ajj.....még 5 percet, kérlek -könyörgött. -Várjunk.... ez palacsinta illat? Meg...Nutella??-kérdezte már aktívabban és ránézett az éjjeliszekrényére.
-Boldog szülinapot! -kiáltottam nevetve majd megöleltük egymást.
-Köszönöm. Hú, ez de jól néz ki. -nevette el magát majd lementünk a konyhába enni. De mielőtt elkezdtük volna a palacsinták elfogyasztását, persze hogy csinálnunk kellett róluk képet.
~15 perc múlva~
Gyorsan felvittem az arcomra egy kis sminket, Shawn addig elkészült. Ekkor valaki csöngetett. Kinyitottam az ajtót és ott állt Diana.
-Na helló csajszi! -köszöntött.
-Szia- öleltem át nevetve.
-Szia szülinapos, hogy érzed magad?-kiabált fel Dy Shawn-nak.
-Szia. Köszi jól vagyok. -kiabált le testvérem. Pár perc múlva lejött, és kilépett az ajtón azzal, hogy megy egy haverjához. Mi pedig arra gondoltunk Dy-jal, hogy akkor elvisszük, mi pedig bevásárlunk, ugyanis csinálunk egy meglepetés bulit. Kiraktuk Shawn-t, mi meg elindultunk a bevásárlóközpont felé. Körülbelül 1 óráig vásároltunk, aztán elindultunk hazafele. Én úgy éreztem, hogy valami hiányzik, de aztán kivertem a fejemből, mert úgy emlékszem mindent megvettünk. Hazaértünk és elkezdtünk díszíteni. Barátnőm felkötözte a lufikat néhány helyre, és megcsinálta a meghívókat, én pedig elhelyeztem az asztalokat meg a székeket. Ekkor ötlött az eszembe, hogy mégis elfelejtettünk venni valamit.
-Basszus, a kenyér a szendvicshez. -kiáltottam fel mérgemben. -Mindjárt jövök, elbiciklizek a bolthoz. -mondtam és már indultam is. Éppen elhajtottam a kórház mellett. Nem bírtam ki, ezért bementem és odamentem a recepcióhoz.
-Jó napot, Mrs.Posey, Dylan O'Brien-hez jöttem látogatóba. -mondtam kedvesen Ty anyukájának.
-Rendben, a 17-es szobában van. -mosolygott rám, így elindultam. Mikor megtaláltam, megálltam az ajtónál és benéztem. Éppen ébren volt,így kopogtam, majd az ajtó felé szegezte tekintetét. A kis ablakon mikor meglátott, elmosolyodott.
-Szia -mosolygott rám még mindig.
-Szia -köszöntem én is mosolyogva, majd leültem mellé. -Te....Te megmentetted...az életem....-itt legördült egy könnycsepp az arcomon.
-Ne sírj.-itt letörölte a könnycseppet az arcomról. -Mert senki sem érdemli meg azt hogy elveszítsen egy vicces, kedves, aranyos lányt mint te... -a mondat végére egyre halkabb lett. Ránéztem...és óvatosan megpusziltam. Ezután elbúcsúztunk egymástól, mert mennem kellett. Gyorsan elbicikliztem a közeli bolthoz, megvettem a 3 kiló szeletelt kenyeret és hazabicikliztem.
-Hol voltál ilyen sokáig?? -kérdezte cimborám.
-Ja, csak....csak nagyon sokan voltak.. -mondtam úgy, mintha igaz lenne.
-Óh, így már értem- nevetett Diana. -Na, gyorsan csináljuk meg a szendvicseket és várjuk a vendégeket, meg Shawn-t....
Remélem, hogy tetszett a rész. Ha igen, hagyj magad után jelet. Tarts velem a következő részben is.
By: Cleo
YOU ARE READING
Dylan és a szerelem
RomanceDylan-nek megtetszik Maya, de a lány érdeklődik felőle. Próbálja meghódítani szívét, a srácról elmondták a hírét. Sikerül a fiúnak tán, rájött a lány, az élet neki szán. (Ezt a történetet a blogomról másoltam át. Egy személlyel közösen írtam, de kil...