7. Rész: Az új szórakoztató társ

63 1 0
                                    

-És mond csak, mit szeretsz csinálni? -érdeklődött utánam Daniel. Nagyon cuki.

-Filmet nézni, vásárolni, de legjobban nevetni szeretnek.

-Szóval szereted a vicces srácokat?

-Igen, és cuki is vagy. -bókoltam.

-Figyelj, én....

Gyere táncoljunk. -vágtam közbe a szavába, hisz' ez a kedvenc zeném, ami éppen most szól.

Pont  szembe voltam a lépcsőnek, és láttam, hogy Maya jön lefelé, az öccsével

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Pont szembe voltam a lépcsőnek, és láttam, hogy Maya jön lefelé, az öccsével. Shawn, mintha kicsit ideges lenne. Pont, mint nővére . Gondolatban már ott voltam mellette, de testileg nem. Nem hagyhatom itt ezt az aranyos srácot, végre van valakinél esélyem. És ez a dal, eszméletlen. Mikor elhatároztam volna, hogy odamegyek, egy fiú megelőzött. Ahogy láttam, csapja neki a szelet, és ezt Maya nem szalasztja el. Elkezdtek ők is táncolni. Míg én ezen gondolkoztam, Daniel dumált nekem, mint a fába szorult féreg, nem tudta abbahagyni a locsi-fecsit. Épp valami fontosról dumált, mert azzal kezdte, hogy valami fontosat akar mondani. De persze én a zenétől semmit nem hallottam. Na jó, igazából hallottam - pontosabban csak akartam -, de barátnőmre és a jövőbeli barátjára figyeltem. Jó lenne tudni, hogy vajon ő is szemmel tart-e? Épp egy lassú szám következett, így Dan karjába ugrottam. Nem lökött el magától, ez nem jelenthet túlságosan rosszat.

~Dylan szemszöge~


Miután lenyugodtunk, én tovább szórakoztattam magam. A mellettem fekvő lány meg csak nézett, néhol röhögött rajtam. De nem érdekelt. Míg én motyogtam magamban, hogy ki kedvel kit, ő közbeszólt.

-Látom, hogy szeretheted a csajt, hogy így álmodozgatsz. De ő nem így gondolja. Különben nem csinálnád ezt a marhaságot.

Abbahagytam tevékenységemet és csak bámultam. Igaza van. - Nem várhatok mindig a csodára várva. Előbb utóbb valamelyik falka tag megtámadja a szarvast. De ha nem leszek elég ravasz, mások elveszik tőlem a lehetőséget, és akkor már övé a zsákmány. - gondolkodtam hangosan, de a reakcióját már nem szerettem volna megpillantani, tudom, hogy úgy néz rám, mint aki hülye. - Amúgy....hogy hívnak?

-Spencer.

-Dylan. Hogy kerültél ide? -informálódtam.

-Fennakadtam a kerítésen. A gyomromba fúródott a hegyes vége. Nem szúrt át teljesen. De nyomot fog hagyni. És te? Olyan jól el vagy. - ráncolta homlokát.

-Fogalmazzunk úgy, hogy megmentettem egy lány életét. Azét a lányét. Párszor bejött hozzám. Érzek valamit köztünk, de számára csak foszlány.

Ajtó nyikorgást hallottam, Tyler jött be.

-Szia haver, látom, hogy jobban vagy. Úgy tűnik, sikerült elfelejtened Mayát. -viccelődött.

-Nem, nem felejtettem el. Ő Spencer. A betegtársam.

-Hali. -köszönt barátom, de a csajt nem nagyon foglalkoztatta. Azért odaköszönt egy sziát, udvariasságból.


~Maya szemszöge~


Annyira elfáradtam. Kértem egy kis pihenőt Wrentől. Diana mellé leültem. Megkérdeztem tőle, hogy milyen a partnere. Kérdés van, válasz nincs. Elmondta nekem, hogy figyelt minket Wrennel és ezért nem nagyon reagált Daniel válaszaira, amitől a srác kicsit megsértődött. Ha legközelebb találkozik vele, akkor megbeszélik. Dy életében ugyanannyit randizott, mint én. Talán kicsit kevesebbet. Drukkolok neki, hogy összejöjjön. Jó fejnek tűnik ez a Daniel első látásra. De én sem panaszkodhatok. Wren nagyon kedves. Örömömet Dylan gondolata sorvasztotta el. Örültem volna neki, ha itt van a bulin. Bár nem Shawn haverja, attól még meghívhattam volna, ha nem így alakulnak a dolgok. Neki köszönhetem, hogy van ez a buli, hogy megismerhetek egy aranyos srácot. Hogy itt vagyok.

Dylan és a szerelemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora