~Maya szemszöge~
Néhány perc után csöngettek. Gyorsan leszaladtam a bejárati ajtóhoz, és kinyitottam.-Szia- köszöntem mosolyogva.
-Szia. Sharman, Daniel Sharman.- mosolygott vissza.
-Gyere be.- invitáltam.-Az ajándékot tedd oda az asztalra-mondtam Danielnek, mire letette az "ajándékok" táblás asztalra. 10 perc múlva jöttek még páran. Aztán kis idő múlva már mindenki itt volt, már csak Shawn-t és a haverját vártuk. Csendben beszélgettünk, mikor megszólaltam én is.
-Na figyeljetek....Most kell Diana, meg egy lány a segítséghez. Téged hogy hívnak?- mutattam az egyik csajra.
-Emily.- válaszolt mosolyogva.
-Rendben, gyere. - mondtam és mindhárman bementünk a konyhába.
-Na szóval. Sajttortát kell csinálnunk. Diana, készítsd el a masszát, Emily, te pedig készítsd elő a tortaformát. Addig én megcsinálom a mini és a nagy csokis kekszeket..- utasítottam a lányokat. Mire Diana befejezte a masszát, addig Emily elkészült a tortaformával. Én beraktam a sütiket a sütőbe. Mikor kész lettek a sütik, a nagyobb sütit betettem a tortaforma aljába, ezután Dy ráöntötte a csokidarabos sajttorta masszát. Aztán berakta hűtőbe a tortaformát, utána visszamentünk a többiekhez. Shawn azt írta nekem az előbb, hogy körülbelül 1-1,5 óra és jön. Szóval van időnk.
~ 45 perccel később ~
A sajttorta kész, a sütik kint a konyhában. A szélére nyomtam ilyen bonbonszerűségeket és az alappal kész voltam. Elővettem a mini csokis sütiket, és rátettem a "bonbonokra" egyet-egyet. A közepére is tettem néhányat, hogy ne legyen annyira üres. Végezetül beraktam a hűtőbe. Jó, hogy a sok embernek kettőt csináltunk.~15 perc után~
Az ablakban néztem kifele, mikor megpillantottam Shawn-t és a haverját.-Jön, emberek bújjatok el!!-kiáltottam el magam, mire én lekapcsoltam a lámpát és elbújtunk. Kulcs csörgés és ajtónyitódás. Fel a villany és:
-Boldog szülinapoooott!!-kiáltottuk el magunkat, mire Shawn megrezzent és elmosolyodott. Mindenkinek megköszönte, majd elkezdtünk beszélgetni. Dy megzörgette a vállamat és a konyha felé biccentett. Értettem a célzást, így elindultam és kivettem a hűtőből a sajttortát, majd meggyújtottam a gyertyákat. Lassan kivittem és elkezdtük énekelni Shawn-nak.
-Boldog, boldog születésnapot, kívánjuk hogy legyen még, sok ilyen szép napod. - Ez gyorsan lezajlott, majd jöhetett az ajándék bontogatás. Shawn-nak minden tetszett, nagyon jó ajándékokat kapott. Ekkor hirtelen valaki odajött hozzám.
-Szia...-köszönt nekem egy srác. -Wren vagyok....Wren Kingston.
-Szia - mosolyogtam rá, hogy tudja, nem harapok. -Maya Jones. -mutatkoztam be. Eléggé jól elvoltunk mikor valami megütötte a szemem. Diana...Daniellel flörtölt....Na ebből vajon mi sül ki? Gondolkodásomat az zavarta meg, hogy Shawn felrohan a lépcsőn. Ijedten felmentem hozzá.
-Pillanat és jövök- mondtam majd felmentem Shawn után. Bekopogtam az ajtaján. Nem jött válasz, így benyitottam. Amit láttam.. Az borzasztó...
-Mégis mit képzelsz, mit csinálsz?? -kiabáltam rá, mielőtt újra vágott volna egy csíkot a csuklóján.
-Én..Én.. - elsírta magát.
Elvettem tőle a kést. Kerestem fertőtlenítőt, fáslit és bekötöztem a kezét.
-Na szóval...Miért csináltad?- kérdeztem már halkabban.
-Hosszú. -mondta szomorúan. Megöleltem.
~Diana szemszöge~
-És...milyen lányok is jönnek be neked?- kérdeztem bájosan Daniel-től.
-Hát..sötétbarna hajú, barna szemű, kedves és vicces.- mondta azzal az őrülten kábító hangjával. Szóval körülbelül az olyanok mint én.... Vagyis, remélem.
Köszönöm a figyelmet, remélem, hogy tetszett! Ha igen, írjatok véleményt, vagy kövessetek be, hogy ne maradjatok le a következő részekről!
By: Cleo
YOU ARE READING
Dylan és a szerelem
RomanceDylan-nek megtetszik Maya, de a lány érdeklődik felőle. Próbálja meghódítani szívét, a srácról elmondták a hírét. Sikerül a fiúnak tán, rájött a lány, az élet neki szán. (Ezt a történetet a blogomról másoltam át. Egy személlyel közösen írtam, de kil...