Прибирах се от болницата нямам търпение да се прибера вкъщи и да му кажа прекрасната новина. Сигорна съм, че Неймар ще откачи от щастие. Най после една добра новина след всичко което се случи. Женени сме от две години, но напоследак все се караме. Преди три месеца разбрах, че ми е изневерил с една Кучка която ме мрази от както се запознахме. Сестра на един от съодборниците му. Тогава бяха най лошите дни от живота ми бяхме разделени. Когато разбрах се скарахме жестоко взех си някой вещи и си тръгнах. Но слава бого той не се отказа и стоеше ден и нощ пред вратата ми молейки ме да му простя. Обясни ми, че е бил пиян и, че не е знаел какво прави. Повярвах му и се върнах при него. Все пак, когато обичаш можеш да простиш, а аз го обичам до безкрай няма думи с който да опиша любовта ми към него. Но никога повече не искам да преживявам това, което преживях преди три месеца. Един път му простих втори път няма да има все пак и аз имам гордост. След като се здобрихме нещата вървяха прекрасно, но напоследък нещо не е наред постоянно се караме. Надявам се, че когато разбере за бебчето всичко ще се оправи.
Паркирах колата си в подземният паркинг вкъщи. Неймар има много коли, а аз две къщата ни също е много голяма.
Когато влязох вкъщи извиках няколко пъти името му, но явно не си е вкъщи мисля, че е на тренировки. Преоблякох се на бързо и отново излязох от вкъщи. Ще отйда на тренировката и ще му кажа. Божичко ще откачи от радост.На игрището бяха някой от приятелите на Неймар, но него го нямаше. Когато ме видяха всички ме прегърнаха.
Никол: Хей момчета! Казах и най после ме пуснаха.
Лео: Никол радвам се да те видя! Каза, а аз му се усмихнах.
Никол: Аз също Лео! Къде е Неймар?
Лео: Мисля, че е в съблекалните. Каза, а аз го прегърнах още един път.
Никол: Добре благодаря ти ще отйда при него. Казах а той кимна.Влязох в съблекалните и чух някакво пъшкане. Приближих се и гледката смръзи кръвта ми. Сълзите моментално бликнаха от очите ми. Цялото ми тяло се разтрепери и изпуснах чантата си. Това привлече вниманието им и се обърнаха. Така нареченият ми съпруг излезе от кучката Мелинда и се прикри с една кърпа. Тръгна към мен и понече да ме докосне, но аз направих крачка назад.
Неймар: Никол не е това което си мислиш!
Никол: А какво е тогава? Отново ви видях с очите си кучи сине! Какво ще измислиш сега, че си дрогиран или както предният път пиян! Изхлипах, а той отново тръгна към мен.
Неймар: Ще ти обясня всичко!
Никол: Не се доближавай до мен! Не ме докосвай никога повече! Казах през плач и тръгнах към изхода, но той ме хвана и ме приклещи между себе си и стената. Разплаках се по - силно и се опитах да се освободя, но той ме обгърна с ръцете си правейки го невъзможно.
Никол: ПУСНИ МЕ! НЕ МЕ ДОКОСВАЙ! извиках му плачейки.
Неймар: Няма да ходиш никъде ще ти обясня всичко!
Никол: Не искам да те слушам вече видях достатъчно! Казах и започнах да се дърпам повече. Изведнъж ми се зави свят а ушите ми бучаха и не чувах какво ми говореше. След което затворих очи и загубих съзнание.
YOU ARE READING
Part Of Our Love
Fanfiction- Защо не ми каза за бебето Никол? - Щях, но ти беше по зает да чукаш кучката Мелинда! - Остави ме да ти обясня мамка му! - Няма какво да ми обясняваш разбра ли! Отново ме предаде видях ви с очите си! Няма да се доближаваш нито до мен, нито до де...