Събудих се към седем часа чувствах се по-добре от вчера. Телефона ми звъдна взех го и името на агента ми се изписа на екрана.
Никол: Ало Марко?
Марко: Никол здравей скъпа. как си?
Никол: Здравей. благодаря добре. ти как си?
Марко: Прекрасно! Звъня ти за да ти кажа, че днес имаш фото сесия.
Никол: Да вярно съвсем бях забравила. Да разбира се ,че ще дойда.
Марко: Перфектно! Ще се видим в десет часа сладка. Каза и се засмяхме да той е Гей.
Никол: Ще се видим чао. Казах и затворих ще отида на фотосесията бременноста още не ми личи. Също така ми трябват пари не, че сега нямам, но колкото повече по- добре.
Направих сутрешните си процедури облякох се и слязох в кухнята. Направих закуска за мен и Грейс и сипах портокалов сок. Все пак трябва да се храня заради бебето.Тъкмо слагах закуската в чинии и Грейс дойде.
Никол: Добро утро Грейс. Казах и отпих от сока.
Грейс: Добро утро. Каза и седна на масата отпивайки от своя сок.
Грейс: Оо направила си закуска обичам те Никол! Каза и се засмяхме.
Никол: Да станах рано и реших да направя закуска. Казах, а тя ме погледна лошо.
Грейс: Защо си станала? Никол трябва да си почиваш!
Никол: Нищо ми няма Грейс чувствам се добре. Ее поне здравословно не спирам да мисля за Неймар.
Грейс: Виж знам, че не ти е лесно, но трябва да се справиш с това. Каза, а на мен ми се насълзиха очите.
Никол: Ужасно ми е трудно Грейс! Свикнала съм с него толкова много! Вчера едва заспах без него! Свикнала съм преди да заспя да лягам до него да ме прегръща и преди да заспя да ми казва колко много ме обича! Свикнала съм да се будя до него и да го гледам сутрин! А тази сутрин го нямаше до мен Грейс! Как ще свикна да не е до мен Грейс?! Проплаках, а тя стана и дойде до мен прегръщайки ме. Знаеше, че имам нужда точно от това в момента.
Грейс: Не плачи моля те! Да сега ще ти е трудно и ще те боли, когато заспиваш и го няма до теб. Ще те боли, когато се събуждаш и не е до теб, но това ще отмине вярвай ми.
Когато заспиваш сдецки плач или смях, когато се будиш с децки плач или смях тази болка ще се испари. повярвай ми тази любов, която изпитваш сега към Неймар ще бледнее пред любовта която ще те изпълва щом чуеш глъсчето му и вдишаш уханието му! За това не плачи, а се дръж силна и чакай тези времена. Каза и истри сълзите ми, а аз и се усмихнах и кимнах.
Никол: Добре, че те има Грейс! Много те обичам благодаря ти, че си до мен!
Грейс: Винаги ще бъда до теб дори да не искаш ясно?! Каза и се засмяхме.
Никол: Трябва да отида да се оправя имам фотосесия.
Грейс: Ти луда ли си? Не те пускам!
Никол: Трябва да отида Грйс трябват ми пари. Не искам Неймар да дава пари на детето ми. Искам го далеч от детето си.
Грейс: Знаеш, че Неймар няма да допусне това нали? Не можеш да го отделиш от детето каквото и да е станало това дете е и на двама ви.
Никол: До някъде си права Грейс. Ще му мисля когато му дойде времето сега трябва да отида до вкъщи за да се преоблека. Казах и тръгнах да си взема чантата.
Грейс: Чакай, чакай! Изяде ли си закуската?
Никол: Да Грейс нахраних се! Казах и извъртях очи .
Грейс: Хубаво и не се натоварвай много.
Никол: Добре обещавам! Чао ще се видим после. Казах и я прегърнах.
Грейс: Чао пази се. Помахах и и излязох от къщата.
YOU ARE READING
Part Of Our Love
Fanfiction- Защо не ми каза за бебето Никол? - Щях, но ти беше по зает да чукаш кучката Мелинда! - Остави ме да ти обясня мамка му! - Няма какво да ми обясняваш разбра ли! Отново ме предаде видях ви с очите си! Няма да се доближаваш нито до мен, нито до де...