7 Глава

613 29 6
                                    

Когато го усетих срещу себе си настръхнах цялата по инстинкт обявих ръцете си около него и вдишах от аромата му с затворени очи. Господи колко ми липсваше да го чувствам срещу кожата си. Отворих очи и сълзите ми текнаха по бузите ми.
Никол: Мразя те! Казах плачеикй и прегръщайки го, а той ме стисна още по-силно и зарови глава в косата ми.
Неймар: Не ме мразиш обичаш ме както те обичам и аз!
Никол: Мразя те за това, че с всяка глътка въздух те обичам повече, че с всяка секунда ми липсваш повече за това, че не мога без да те виждам и да чувам гласа ти и въпреки всички сълзи всички лъжи когато затворя очи виждам теб! А ти си играеш с мен без капка жал! Изплаках и започнах да го удрям по гърдите.
Неймар: Мамка му обичам те повече от живота си! Липсваш ми ужасно много усмивката ти гласа ти всичко! Не си играя с теб повярвай ми и мен ме боли! Вярно, че аз прецаках нещата, че ти си наранената и обидената знам, че те боли мен също ме боли ужасно!
Дай ми шанс моля те! Каза вече и той плачейки
Никол: Колко още?! Не се нуждая от празни думи! Вярно трудно е да се разделиш с човека на който държиш и разчиташ, да загърбиш миналото си с него, но предполагам сега разбрах, че понякога само любовта не е достатъчна. Свърши бебето в корема ми е по важно от теб и от шибаната ми любов към теб! Все някога ще умра и тя ще спре.
Неймар: Кога свършва любовта знаеш ли? Когато кажеш "Свърши", а в сърцето не почувстваш болка, а тази болка я чувстваме и аз и ти не отричай! Обичаме се и нищо не може да го промени!
Никол: Казах каквото имах дръпни се. Казах и минах покрай него излязох от банята и видях Анто и Лео отпред.
Анто: Ники добре ли си?
Никол: Добре съм..много съм добре! Казах и изтрих сълзите си.
Анто: Не ми изглеждаш добре мила. Каза и ме прегърна.
Никол: Ще бъда добре..ще бъдем добре. Казах и се отдръпнах.
Никол: Ще тръгвам. Казах, а тя кимна.
Лео: Да те закарам ли?
Никол: Не, не с колата съм благодаря. Казах и целунах и двамата.
Никол: Довиждане целунете слънчицата от мен. Казах и те кимнаха. Изпратиха ме и се качих в колата си.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 25, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Part Of Our LoveWhere stories live. Discover now