След като излезе избухнах в плач.
Никол: Ще бъдеш добре обещавам ти бебчо! Няма да позволя да ти липсва нищо! От сега нататак ти си причината за да живея! Изплаках галейки корема си. Вратата се отвори и лекарят влезе.
- Госпожо по добре ли сте?
Никол: Ами предполагам, че да не ми е зле. Бебето добре ли е?
- И вие и бебето сте добре можете да се приберете, но трябва да се пазите припаднала сте от Шок не се напрягайте бъдете спокойна. В началото на бременноста това е важно първите месеци за да се избегне загубата на плода. Каза, а аз кимнах.
- Донесох ви телефона можете да се обадите на близките си. Каза подаде ми телефона и излезе. На кого да се обадя сега останах сама.
Никол: Ало Грейс?
Грейс: Здравей мила как си? Звучиш ми зле.
Никол: Грейс моля те ще дойдеш ли до болницата на която ще ти пратя адреса?
Грейс: Разбира се веднага ще дойда. Какво се е случило?
Никол: Ще говорим после. Пращам ти адреса.
Грейс: Добре идвам веднага. Каза и затворих телефона и и пратих местоположението. Докато чаках Грейс реших да погледам малко телевизиа. Превключвах каналите и се загледах в някакво предаване.
Предаването свърши и на вратата се почука сигорно е Грейс.
Никол: Влез Грейс. Казах и тя влезе, когато ме видя притича и ме прегърна.
Грейс: Какво стана? Защо си тук? Къде е Неймар? Каза бързо, но когато видя как една сълза падна от очите ми спря да говори и ме погледна изненадано.
Грейс: Защо плачеш? Обясни ми забога ще се побъркам Никол!
Никол: Грейс той отново ме предаде. Казах хлипайки.
Грейс: Неймар ли? Какво е направил? Разкажи ми отначало.
Никол: От известно време не се чувствах добре. Днес отидох на лекар и се оказа, че съм бременна. Много се зарадвах и исках веднага да му кажа, че ще става баща. Нямяше го вкъщи и реших да отида при него тъй като беше на тренировки, но когато влязох в съблекалнята ги видях Грейс. Казах едва а тя ме гледаше шокирано.
Грейс: Бременна си?! Какво видя там мила? Каза и хвана ръката ми.
Никол: Той и Мелинда правеха секс. Изплаках, а тя разшири очите си.
Грейс: Миличка не плачи ела тук! Каза и ме прегърна.
Прегърнах я също и заплаках силно.
Никол: С какво згреших Грейс? С какво заслужих това? Обичах го и го обичам много винаги съм го поставяла на първо място! Оставих семейството си Грейс! Как ще живея с това сега? Иска ми се да потъна в земята! Казах плачейки.
Грейс: Не се разтройваи повече заради този. Трябва да пазиш бебето Никол. Ти заслужаваш повече от него той ти причини толкова болка.
Никол: Там е работата Грейс не искам нищо друго само него!
Грейс: Всичко ще се оправи ще видиш! Хайде да вървим вкъщи.
Никол: Не, не не искам да те притеснявам.
Грейс: Не говори глупости няма да те оставя идваш с мен вкъщи.Бях в къщата на Грейс цял ден лежа в стаята за гости. Грейс не ми позволява да ставам добре, че е тя като моя сестра е. В този момент мама ми липсва ужасно много. Взех си телефона и набрах номера и зачаках малко и тя вдигна.
- Ало? Каза, а аз се разплаках за пореден път.
Никол: Мамо! Изплаках след това чух, че и тя плаче.
- Никол миличка ти ли си? Чух прекрасния и глас.
Никол: Аз съм мамо!
- Божичко детето ми как си? Толкова ми липсваш миличка! Изплака, а аз изхлипах.
Никол: Добре съм мамо вие как сте? Реших да не и казвам нищо от толкова много време не сме говорили и сега не е момента.
- Ние също сме добре мила! Кога ще си дойдеш вкъщи? Много ни липсваш може дори да дойдете заедно с Неймар. Мина много време с баща ти осъзнахме грешката си не трябваше да реагираме така когато разбрахме за връзката ви. А сега какво да и кажа? Вие бяхте прави той ми изневери два пъти, а сега дори нося детето му. Задържах риданията в гърлото си и се опитах да не се разплача с глас и да и разкажа всичко, но точно сега не е момента да и кажа.
Никол: Ще видим мамо непременно ще дойдем. Трябва да затварям пак ще се чуем обичам те.
- И аз те обичам мила дочуване. Каза и хвърлих телефона на пода. В същото време Грейс влезе.
Грейс: Хей. Каза и седна на леглото до мен.
Никол: Хей. Казах безразлично.
Грейс: Неймар ми се обади питаше как си. Каза, а аз се засмях иронично.
Никол: Всякаш му пука как се чувствам. Казах, а тя изпуфтя и хвана ръката ми.
Грейс: Недей така Никол Неймар може да е всякакав знаеш, че не го харесвам вобще, но знам, че той те обича!
Никол: Не знам Грейс вече не вярвам на нищо от него. Наранена съм имам чувството, че цялата болка на света се е събрала в мен и не мога да дишам!
Грейс: А трябва трябва да се научиш да дишаш за да даваш въздух на човечето вътре в теб Никол! А сега си лягай късно е трябва ти почивка. Каза и се изправи, а аз и кимнах излезе от стаята и легнах на леглото опитвайки се да заспя.
YOU ARE READING
Part Of Our Love
Fanfiction- Защо не ми каза за бебето Никол? - Щях, но ти беше по зает да чукаш кучката Мелинда! - Остави ме да ти обясня мамка му! - Няма какво да ми обясняваш разбра ли! Отново ме предаде видях ви с очите си! Няма да се доближаваш нито до мен, нито до де...