Събудих се и се огледах бях легнала на болнично легло. Спомените от преди припадака ме заляха и заплаках отново. Немога да повярвам, че отново ме предаде толова много ме боли. Вътре в мен всичко гори от болка. Имам чувството, че ще се задуша как можа да ми го причини отново. Отдадох му живота си а той се подигра с мен. Плачех с глас когато вратата се отвори и влезе той. Подтиснах риданията си, но не можах да спра сълзите си.
Приближи се до леглото и опита да хване ръката ми, но аз я отдръпнах бързо. Видях как вината преминава през красивите му очи, но вече нищо няма значение.
Никол: Какво търсиш тук? Казах с леден тон.
Неймар: Защо не ми каза за бебето Никол? Каза, а аз го погледнах с поглед казващ сериозно ли.
Никол: Щях, но ти беше по зает да се чукаш с кучката Мелинда!
Неймар: Остави ме да ти обясня мамка му!
Никол: Няма какво да ми обясняваш разбра ли! Отново ме предаде видях ви с очите си! Няма да се доближаваш нито до мен, нито до детето ми! Извиках му.
Неймар: КАКВО? Нито ти нито детето ни ще се отделите от мен няма да го допусна!
Никол: Нямам сили дори да се карам с теб! Махни се от тук не искам да те виждам! Разкарай се от тук! Изсъсках му а той изпувтя ядосано.
Неймар: Ще си тръгна сега, защото не искам да се напрягаш, но знай, че ти и бебето сте мой и няма да ви пусна за нищо на света! Каза, а аз се исмях.
Никол: Не мога да повярвам колко си нагал! Забога отдадох ти живота си омъжих се за теб на 18 години! А ти ми изневери и то два пъти! Какво би ми обяснил отново? Първият път повярвах простих ти, но днес те видях с очите си напълно адекватен ти я чукаше Неймар!
Неймар: Съжалявам много за бога! Аз съм мъж тя ме съблазни никога дори не съм я харесвал! Ти си моята жена Никол! Обичам те повече от всичко и знам, че си права! Отдаде ми живота си за което благодаря на господ! Ти си най прекраснтото нещо в живота ми, а сега ще си имаме и дете не се отказвай от нас! Каза, а аз отново заплаках с глас от думите му.
Никол: Достатъчно се унижавах Неймар! И аз имам някаква гордост която ти стъпка безброй пъти, но вече край не мога да ти простя отново!
Неймар: Недей моля те! През какво ли не преминахме преди години за да се оженим! Не можеш да се откажеш от нас няма да го допусна никога!
Никол: Всичките караници с родителите ми те дори се отказаха от мен и още не са ми проговорили! Заминах с теб без да се замислям за тях! Нали помниш през какво преминах за да бъда с теб? Сега предпочитам да мина през всичко онова, по колкото пъти е нужно, само да не си спомням лицето ти! Казах плачейки, а той не каза нищо. Отделечи се от леглото и се обърна към мен.
Неймар: Наранена си разбирам имаш нужда от време и ще ти го дам. Докарах те с моята кола ще ти пратя шофьор за да те откара където искаш. Обичам те много красавице! Каза и излезе от стаята
ESTÁS LEYENDO
Part Of Our Love
Fanfic- Защо не ми каза за бебето Никол? - Щях, но ти беше по зает да чукаш кучката Мелинда! - Остави ме да ти обясня мамка му! - Няма какво да ми обясняваш разбра ли! Отново ме предаде видях ви с очите си! Няма да се доближаваш нито до мен, нито до де...