6 Глава

600 37 5
                                    

Анто: Миличка не мога да си представя на какъв стрес си подложена и то в това състояние. Глупака би трябвало да е до теб точно сега когато ти и детето имате нужда от него, а вместо това той те подлага на всичко това.
Никол: Искам всичко това да свърши. Искам това да се окаже просто един кошмар и когато се събудя отново да бъдем щастливи, но знам, че това е едва началото. Не знам какво ще правя когато се роди детето.
София: Всичко трябва да преживееш на този свят... Всичко трябва да изпиташ и да оцениш... Нещастие, болка, измяна, мъка, интриги... Всичко трябва да премине през сърцето ти. Каза София и изведнъж се чу децки плач. Делфина тичаше към София разплакана, а брат и тичаше зад нея Тиаго също се появи държеейки за ръка Матео тъй като още не можеше да ходи напълно сам.
Делфина: Мамо брат ми ми дръпна косата. Каза разплакана делфина и се згуши в майка си, София се скара на сина си. Анто взе Матео и го прегърна и се обърна към Тиаго.
Анто: Тиаго погледни кой е дошъл да ви види. Каза и ме посочи, а Тиаго проследи погледа и и ме видя. Веднага се усмихна и дотича при мен.
Никол: Я виж ти колко е пораснал моят Тиаго! Казах прегръщайки го и целунах бузката му, а той се искикоти.
Никол: Как е в училище? намери ли си приятелчета? Казах и го взех в скута си.
Тиаго: Даа и всяко междучасие играем футбол.
Никол: Браво на теб ще станеш дори по добър футболист от татко си. Казах и с Анто и София се засмяхме.
Никол: Деца, а вие как сте?
Делфина: Добре съм. Каза и се усмихна чаровно, а брат и се скри в майка си явно се засрами.
Никол: Станала си истинска красавица! Казах и погалих косичката и, а тя се опули насреща ми с голяма усмивка.
Делфина: Като принцесите ли?! Каза с светещи очички и всички се засмяхме.
Никол: Да ти истинска принцеса! Дори си по красива от тях! Казах и целунах буската и.
София: Момичета трябва да се прибираме.
Анто: Защо? Останете за вечеря. Каза Антонела и се исправи с Матео на ръце.
София: Много бих искала, но децата имат много домашни и трябва да ги напишем рано, защото заспиват рано.
Анто: Добре тогава някой друг път. Испратихме София и децата и се върнахме в хола.
Никол: Колко са пораснали децата от последният път когато ги видях. Казах, а тя се усмихна.
Анто: Така е ммого бързо порастват. И ти ще го разбереш когато мъничето се роди. В един момент ти гукат а в следващия за пръв път те наричат мамо. Каза целувайки челото на Матео.
Анто: Искаш ли да отидем да поплуваме в двора?
Никол: С удоволствие, но нямам бански.
Анто: Спокойно имам цял куп нови бански ще си избереш един. Каза, а аз и кимнах.
Анто: Добре тогава да отидем да се приготвим. Деца вие искате ли в басейна? Каза, а те запищяха щастливо при което и двете се засмяхме.
Анто: Приемам го за да. Хайде тогава да ви преоблечем. Никол ти си избери една от свободните стай за да се приготвиш. След малко ще ти донеса да си избереш бански.

Part Of Our LoveWhere stories live. Discover now