Dila nın gördüklerinden sonra bizde korkmaya başladık.
Dila gerçekten gördü mü yoksa bizi kandırıyor mu ?
Hepimiz bunu düşünüyorduk. Uzun yollar yürüdükten sonra artık ormana varmıştık.
Orman dışından güzel görünüyordu. Ama içine girince ormanın içindeki ağaçların hepsi solmuş ve cok pis bir koku geliyordu.
İlkte bu ormandan gitmek istedik.
Ama Selen ;
Hayır olmaz o kadar yol geldik hem arabamızda bozuldu eve nasıl dönücez o kadar hazırlık yaptık. Bari tadını çıkaralım dedi.
Sonra size söz veriyorum burdan gidicez.
Ben de Selen e katıldım. Doğru söylüyor dedim.
Kızların başka çaresi olmadığı için onlarda ben Selen ve Gülçiçeğin yanında kaldılar. Ormanda telefon çekmiyordu. O yüzden ailemize de burda olduğumuzu ve burada neler olduğunu söyliyemedik.
Saat 5.30 tu.
2 çadır getirmiştik. Birinde ben Selen ve Gülçiçek digerinde de İrem Şilan ve Dila içindi. Çadırı kurana kaşar canımız gitti.
Ama sonunda 2 çadırıda kurmaya başardık.
Dila ya olan şeyler Şilan ada olmuştu.
Kafasını kaldırdığında simsiyah bir gölgenin hızlıca gittiğini söyledi.
Ve oda Dila gibi ama yumruklarla puçakla değil yumruklarını oraya buraya savurmaya başladı. Onuda sakinleştirmeye çalıştık.
Bu yaşananlar çok kötüydü. Dila Selen e bağırmaya başladı. Hep senin yüzünden eğer gitseydik bu yaşananlar asla yaşanmıyacaktı. Hep senin yüzünden.
Selen ;
Nereden benim yüzümden oluyormuş? Sende gelmeseydin. Seni zorlayan kimse olmadı sen kendin geldin.
İrem orda ağlıyordu.
Evet Selen hep senin yüzünden hep hep keşke senin arkandan gelmeseydik.
Ben ordan atıldım.
Tamam hepimizin suçu hiç birimiz buraya gelmicektik. Artık burdayız birbirimizi suçlamaya gerek yok.
Gülçiçek ;
Evet Rabia doğru söylüyor. Önce kendimizi suçlamalıyız.
Gece saat 3.30 olmuştu. Ben Selen ve Gülçiçek hala yatmamıştık. Bugün olanları düşünüyorduk. Ve nöbette bekliyorduk.
Sabah olmuştu. Uyandığımda herkes başımdaydı ve beni uyandırmaya gelmişlerdi.
Uyandığımda ne oldu neden başımdasınız dedim.
Hiç kimse bir şey demiyordu. Baktığımda sadece 4 kişi vardı.
Peki diğeri nerde ?
Benle birlikte 6 kişi olmalıydı. Ama biz sadece 5 kişiydik.
Aman Tanrım neler oluyor ?
İrem Nerede?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMANDAKİLER
Mistério / SuspenseBu kitaptan çok hoşlanacaksınız. Kitapta daha çok gizem macera korku ve gerilim bulunmakta. Esrarengiz bir ormanın gizemini bulacaklar mı ve o Ormandan kim kurtulacak. Okuyalım, görelim, bakalım o şanslı isim kim ? Ve lütfen kitabı mı destekler...