#1

29 1 0
                                    

,, Tak jak si spala?" ptá se mě maminka ráno u snídaně ,, Dobře" odpovídám a přitom vím že to není pravda. Před pěti lety kdy jsme bydleli v malém domě u Kanady jsem se jako malá ráda houpávala na houpačce za domem, však jednou jsem tam natěšeně přišla a houpačka nikde, byla asi 2m od místa kde bývala a to mne dost vyděsilo. Šla jsem pomalu k houpačce a uviděla velkou jámu, ze zvědavosti jsem chtěla vědět co v ní je ale když jsem přistoupila jáma mě vcucla a najednou jsem viděla jen tmu a nic víc. V tu chvíli kdy jsem cítila že padám mně někdo chytil za ruku a já v tu chvíli omdlela, když jsem se probudila uviděla jsem v dálce malé světýlko chtěla jsem se k němu dostat ale zjistila jsem že jsem svázaná a nemohla jsem se ani hnout. Po chvíli lomcování provazem jsem ze zadu ucítila na vlasech dotek studené ruky v tu chvíli jsem stuhla a začala jsem se strašně bát. Ta záhadná ruka mě jemně hladila po vlasech a já se čím dál tím víc bála, pak ten muž či žena promluvili a řekli zvláštním hlasem jen jednu větu: ,, Nesmíš spát! " Než jsem si stihla uvědomit slova ucítila jsem zápach a najednou se mi chtělo strašně spát a když už jsem měla rozmazané vidění uviděla jsem před sebou postavu může pak jsem ale bohužel usnula.

Nesmíš spát! Kde žijí příběhy. Začni objevovat