#9

18 1 0
                                    

Ráno jsem opět vstávala do školy a když jsem přišla do koupelny uviděla jsem strašné kruhy pod očima, musela jsem to zamaskovat a tak jsem na sebe nanášela různé pudry aby to nešlo tolik vidět.

Když jsem přišla do třídy na místě seděl už i Dominik a já šla rovnou k němu ,,ahoj" řekla jsem mu lehce a on se na mě jen podíval a mrknul ,,děje se něco?" dosedla jsem na židli a koukala na něj ,,ne vše je v pohodě " jen jsem zakroutila hlavou a dala si sluchátka do uší a poslouchala než přišel učitel.

Celou hodinu jsem poslouchala přednášku o nějakých tasemnicích či co, ale stejně jsem učitele nevnímala a koukala jsem se na Dominika který si něco pořád zapisoval ale učení to nebylo.... Strašně mě zajímalo co to je ,ale věděla jsem že nemůžu ukrást diář a koukat se co si kdo do něj píše.

Když jsem stála u skříňky uviděla jsem na lavičce Dominika který se zvedl a odešel a z tašky mu vypadl onen záhadný diář.... Měla jsem nutkání ho vzít a celej si ho pročíst ale když jsem přišla vzala diář do ruky a jen lehce nakoukla uviděla jsem ,,miluju....." potom mi diář vytrhl z ruky Dominik a řekl ,,do soukromí se nekouká" a lehce a otráveně se na mne usmál já jsem se na něj podívala a spustila ,,můžeš mi Teda prosím říct co to bylo včera když si mě políbil a teď se se mnou nebavíš a mluvíš se mnou jak s prasetem? Co jsem ti udělala to se jako začneš teď chovat jako nějaké hovado .... Nebo si snad děvkař? " Dominik na mě vykulil jeho krásné oči chytil mě za ruku a vyběhl se mnou ze školy přímo do lesa kde mě přimáčkl na strom a začal mluvit ,, já nejsem žádný děvkař jen mi bylo trapně a hlavně včerejší polibek byl asi jen omyl já nevím...... Potřebuju se srovnat.... Jo a mimochodem měla by ses pořádně vyspat" Koukla jsem se na něj a chtěla ho odstrčit ale on mi chytil ruku a znova mně políbil ale dlouze a asi po 2 minutách jsem cítila jeho jazyk v mých ústech a to se mi začínalo líbit. Chytila jsem ho kolem krku a on mě za zadek a takhle sme stáli asi 10minut a pak se na mě podíval a řekl ,,budeš se mnou chodit?" já jsem jen vykulila oči a koktavě jsem řekla ,,já j-já si to j-ještě rozmyslím jo?" Dominik se na mne Koukl a řekl ,,dobře zlato" a znova mně políbil a odešel. Stála jsem tam jako kůl v plotě než jsem se zmohla udělat jeden jediný krok abych se dostala domů.

Nesmíš spát! Kde žijí příběhy. Začni objevovat