4. Osa

99 18 0
                                    

   James sai Jodiega kokku mõned päevad hiljem peale sissemurdmist. James ootas teda linnaäärses kohvikus, kus ta polnud varem käinud. Kuid see oli ka tema eesmärk. Ta ei tohtinud end näidata enda tavapärastest paikades töö nimel. 
  James tellis enadale musta kohvi ning istus kohviku kõige tagumisse nurka kuhu ta Jodiet ootama jäi. Jodie ilmus mõne hetke pärast ning teda vaadates tundus ta olevat täiesti tavaline tüdruk, kes pole kuidagi seotud allilma maailmaga. Ta kandis musti teksapükse, lühikesi musti saapaid ning tal oli seljas kastanipruun nahktagi. Ta oli oma juuksed üles pannud mis hoidis lõdvalt, kuid ta nägi sellega armas välja.
   „Kus minu kohvi on?" Küsis Jodie ripsmeid lehvitades, kui ta Jamesi lauda istus.
   „Hei, ma polnud kindel, mida sa jood." Ütles James manades näole naeratuse.
   „Tõsi, ma ei joo kohvi tegelikult üldse." Vastas Jodie ning pöördus teenindaja poole                             ,,Üks Martini palun." Naeratas ta kindlalt.                                                                                                                   ,,Meil pole kokteile." Ütles teenindaja segaduses.                                                                                                   ,,Õlu siis, tume." Ütles Jodie ning pöördus taas Jamesi poole.

   „Kummaline, et sellest kuskil ei räägita." Ütles Jodie, kui ta oli oma joogi kätte saanud. Hetkeks oli James segaduses, kuid sai aru, millest ta räägib. 

   „Ilmselt ei taheta luua skandaali, ma kujutan ette, et see firma võib nii päris palju rahaallikaid ja kliente kaotada," Vastas James rüübates kohvi. „Kuidas bossiga läks?" Küsis James.
   „Hästi, ta sai kõik mis vaja. Nagu minagi, ja nagu ma lubasin on mul sulle midagi." Jodie otsis oma kotist üles paberkoti ning ulatas selle Jamesile. James avas selle ning seal oli suur rahapataks, pealt näha oli seal üle mitmekümnete tuhande. James noogutas Jodiel rahulolevalt ja pani paki enda kõrvale.
   „Nii siis, annad teada, millal järgmine väljakutse?" Küsis James naeratades.
   „Ma ei tee partnertööd väga Will, vabandust. Mul oli sind vaja, sest sa nägid isegi millega tegu oli ja ma imestan ikka veel kuidas sa seda kõike tegid aga sa käisid ise ka peale." Ütles Jodie keerutades pudelit ja lonksates seda. 
   „Nii, et ma rohkem sind siis ei näegi?" Küsis James tuues välja kurba nooti.
   „Seda ma ei väitnud," Vastas Jodie muiates. „Sa võid mind alati välja kutsuda, endiselt eelistan ma sinu seltskonda rohkem kui mõne teise." Jodie silmis peegeldus korraks pilastav pilk, kuid tal kustus see kohe, kui ta Jamesile otsa vaatas.
   „Sel juhul kuuled sa minust veel, Jodie." Ütles James ning lõpetas oma kohvi.

    James hakkas Jodie seltskonda nautima ning see hakkas teda häirima. Kuid siiski tuletas ta endale meelde, et ta teeb seda kõike töö nimel ning ta kustutas igasugused mõtted, mis tal meenusid seoses Jodiega.
   „Sind on kuidagi järjest vähem näha siin." Ütles Cody, kui ta sisenes Jamesi ruumi.
   „Jah, mul  on tegemist olnud ja kui aus olla ei vii meie uurimine mitte kusagile."
   „Ma tean seda James aga meil pole kuigi palju materjali ja ma saan aru, et sa oled tipp salaagent aga sa tead, et boss määras meile selle ülesande äärmise ettevatlikusega ja ma ei taha, et sa teeks midagi isepea."
   „Muidugi, Cody, ma saan aru, ma usun, et varsti on meil rohkem mida käsitleda."
   „See mulle meeldib, tubli James, tuleb olla positiivne." Cody ei uskunud, et praegune uurimine võib kusagile edasi viia, kuid James oli juba alustanud ning ta liikus iga sammuga järjest uute lahenduste juurde ning ta mõtles seda tõsiselt.
   „Nii, siis, mis täna õhtul teed? Mõni õlu? Jalgpall?" Küsis Cody lootes kaasata James oma õhtustesse plaanidesse.
   „Väga hea ettepanek aga kahjuks mul on juba plaanid." Proovis James viisakalt keelduda.
   „Hm, sul on mõni tüdruk juhtunud või?" Küsis Cody naeratades, kuid nähes Jamesi pilku sai ta aru, et nii see ilmselt ongi.
   „Nojah, mõni teinekord siis." Ütles Cody ning lahkus ruumist ning James sai vabamalt hinagata. James istus oma laua taha, et panna paika järgmised plaanid seoses Jodiega. Ta mõtles hoolikalt läbi kõik oma käigud. Ta ei saanud hilja peale jääda ning ta otsustas enne õhtut veel kodust läbi käia, et end Willina korda seada.

Ohtlikult ilusWhere stories live. Discover now