Açelya
Uyandığımda yanımda iki kişi duruyordu ama tam çıkaramadım bulanık görüyordum. Biraz açıldıktan sonra Rüzgar ve Deniz olduğunu anladım. Hass..!! Rüzgar mı? !!
O kim lan!! Rüzgar...tövbe tövbe...beni nerden bulduysa sahte kardeş yığıntısı...
A : senin ne işin var burda niye geldin ne dedim ben sana sabah!! Çık evimden hemen!!!R : sakin ol buldum işte orasını boşver şimdi benimle bir yere gelmeni istiyorum Lütfen
A : oldu canım daha neler deniz duyuyor musun 'benimle gel' diyo ne hakla yaa ne hakla gelmiyorum!!
D : Canim bence git bi konuşun kötü bi şey olursa bana haber verirsin olur mu ?
A : sende mi deniz yapma Allah aşkına ya..
D : bak yanlış anlama bir git Sonra gel işte.
A : siz bi işler karistiriyorsunuz ama neyse iyi bari geliyorum fazla uzağa gitmemek üzere...
R : tamam tamam sen nasıl istersen hadi üstüne bir şey giy gel bekliyorum.
A : tamam!!!!
Rüzgar
Açelya gittikten sonra anında denize sarıldim bu fikri bana o vermişti. Ney mi yapınca görürsünüz. .
R : abi çok saol yaa sende olmasan kusura bakma her şey için tekrardan. .
D : ne kusuru canım siz mutlu olun yeter bak ben acelyanin mutluluğunu çok istiyorum ona kanım çok ısındı kardeşim gibi oldu.. ona dikkat et tamam mi hayatı boyunca mutlu olsun..
R : emrin olur!!:) her zaman mutluluk için savasicam efendim! !:)
D : sebeklik yapma lan zevzek seni:) hah bak Açelya geliyor iyi şanslar abisi ;)
Dediğinde bende elimle asker selami yapıp Acelyayi alıp dışarıya çıktım.
A : evet noldu artik söyler misin yorgunum eve gidip uyicam
R : oha yani daha yeni kalktın ne uykuymus be;)
A : ne dedin anlamadım. .
R : yok bi şey demedim ya şuraya oturalim diyorum.
Son anda kurtarmistim. Şu cenemi tutmayı ogrenmeliydim..
Sahilde kendimize bir bank bulup oturduk. Bende yapacaklarımı planlamaya başladım. Evet şu söyle bu böyle okeyiz...
A : artık söylesen diyorum rüzgar ...
R : bak beni iyi dinle lafımi sakin kesme bir daha yapamayabilirim..
A : tamam dinliyorum. .
R : şimdiiii ı.. ıhhh..
Bak Açelya sen hayatıma girdin gireli ben gerçek mutluluğu öğrendim. Her şeyi seninle yaşadım. Farkında mısın bilmiyorum ama biz seninle şu ana kadar hiç ayrı bir şey yapmadık...ve ben bu mutluluğu da seninle yapmak istiyorum..A : hangi mutluluğu??
R : ben seninle bir ömür boyu mutlu olmak istiyorum.. benimle evlenir misin♥♥♥
Açelya
Bir saniye.. Hayir Hayır bir dakika... yok bi saat idrak etme süresi istiyorum... Şimdi rüzgar bana evlenme teklifimi etti??.. duyamadim.. ahh tamam.. beynim yanlış duymamis en azından...
A : ee sen evlenme teklifi mi ettin bana mı öyle geldi..
R : evet bak şimdide ediyorum. BENIMLE EVLENIR MISIN♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN NEFESİ
Teen FictionKaranlık sırların gömüldüğü dipsiz bir kuyu gibi. Hiç bir zaman ne çıkaracağı belli değil. İçinde tutmak ne kadar zorsa dışa vurmakta o kadar kolay değil.