14. bölüm

26 5 19
                                    

Selamlar!!! Ve de sevecenli okumalar~~ bölüm sonunda bi bıdık için duyuru var ;) o kendini biliyoo... he bu arada yorum yapanlara bölüm ithafi var adını hikayem de görmek isteyenler yorumlarda görüşürüz....♥♥♥

R : eee okul nasıl geçti bakalım neler yaptın?

Po : baba ben vay ya...

R : sen ne;)

Po : ben çok pis aşık oydum baba...

R : ne cidden mi ilk günden hemde.. Adını biliyor musun bari??

Po : eybay. ..

R : şaşkın seni eybay değil  ebrar'dir o..

Po : hee işte ondan....baba?

R : hmm??

Po : Canim sıkıldı benim Hacer ablalara ( gelsin mi bıdığım uzaya♥♥) didebiliy miyim?

R : iyi git bakalım camdan bakıyorum ben dikkat et..

Po : tamam doyüşürüz. ..

~~~~~~~~~~~~~

Poyraz sağ salim Hacer ablasına gittikten sonra Rüzgar  derin bir iç çekip yanındaki tekli koltuğa oturdu.. bu koltuğu çok seviyordu çünkü Açelya begenip almıştı..ama daha tadını çıkaramadan...

Her neyse Rüzgar bir anda ayaklandı... hazır Poyraz yokken fırsattan istifade tekrar mezarlığa gitmeyi planladı ve hazırlanıp çıktı...geldiğinde onu karısı bekliyordu bir avuç kara toprakla...

Rüzgar öncelikle çeşmeden su doldurup gitti mezarın yanına yavaş yavaş suyu dökmeye başladı...o su dokulurken sanki Rüzgarın hücreleri yavaş yavaş eriyordu... hak etmemişti bunu Açelya...

Lakin sonra hatırladı Rüzgar hayatti bu her zaman iyiler kazanamazdi şimdi ki olduğu gibi...suyu tamamen bosalttiktan sonra konuşmaya basladi karısıyla.. zaten başka konuşacak kimsesi yoktu..

Poyraz vardı ama ona da içindeki her şeyi anlatsa olmazdı..küçüktü o daha. Savunmasizdi...korunmaya muhtaç...

Konuşması bitince cebinden çıkarttığı mendile bir avuç toprak koydu.. her zaman yaptığı gibi..ne zaman gelse hep alırdı ve evdeki en değerli çiçeğine götürürdü...Açelya çiçeğine... karısını anlatan tek çiçeğe, bir çiçeğe...kalktı ve ayrıldı oradan... yalnız kalacağını bile bile.. keşke gitmeseydi... ama zorundaydı..hatırladı yine..

Açelya zaten onu bekliyordu değil mi acelesi yoktu.. Açelya ona hemen gelmemesini söylemişti rüyasında 1 hafta önce... sahi bir haftadır neden gelmemişti? .. yoksa darılmış mıydı?...

Vazgeçti....Rüzgar'la açan Açelya'ydi o.. hemen solmazdı.. yaprakları dökülse bile boynunu bukmezdi.. destek gerekmezdi..tek başına kendine yeterdi.. herkesi kendine hayran bırakır, es geçmezdi...gorenler asaletinden ısınırken,  gazabindan korkardi...öyle bir açardı ki sonra...kıskanılırdı...Dünyanın en doğal çiçegiydi o... Açelya'ydi işte yaa... ismi gibi güzeldi...

Biraz hatta baya kısa oldu biliyorum ama dayanamadım zaten 1 gün sonra TEOG var sonrasında daha uzun ve daha sık yayinlicam.. EVET BIDIGIM BU BÖLÜM SENIN İÇİN GÜZEL YORUMLARI BENI BENDEN ALDI.. Hacer0121

GECENİN NEFESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin