Rüzgar
Allahim ben o iltifatlari yerim be prenses seni ama utandı Kıyamam neyse sabah kendimi tutup bi şey olmamış gibi yaparım. .
-----------------
Açelya: G-Günaydin b-ben çıkıyorum.
Rüzgar : nereye kahvaltı yapcaz daha.
Açelya : y-yok gidicem.
Rüzgar : Hayır oturucaksin hadi yaa kırma beni.
Açelya : iyi tamam.
Ve masaya otururlar..Acelyanin aklına bi soru takılır ve sorar
Açelya : ne zamandan beri kardes olmadığımızı biliyorsun?
Rüzgar : nerden çıktı bu şimdi?
Açelya : yaa söyle hadi Rüzgar.
Rüzgar : hep biliyodum ama seni sadece sevdim kardes olarak görmedim.
Açelya : yuhh yani 10 yıldır sakliyorsun?? Vayy anasını helal olsun...
Rüzgar : ama....
Açelya : olum insan bi söyler dimi resmen adam yerine koymamissin yaziklar olsunn
Rüzgar : aaa adam misin bilmiyordum.
Açelya : salakkkk!!!! Ben gidiyorum okeyyyy?
Rüzgar : nereye bende geliyorum..
Açelya : iyi misin okula gidiyorum hani şu öğrenim görülen. .
Rüzgar : olmaz beraber bi yere gidicez çok güzel bi yere hemde
Açelya : aaaa nereye????
Rüzgar : gidince görürsün. .
Dedi ve hemen arabaya binip gittik. Bi 45 dk sonra vardiğimiz yere baktim sevinçten napicagimi şaşırdım. Lunaparkti burasi yaa. Rüzgar arabadan indi ve kapimi açtı bende indim vakit kaybetmeden. Istemsizce bir anda sarıldim ve daha kotusude yine istemsizce dudağına bi buse kondurdum. Naptim naptim salak benn utancimdan yüzüm domatese rakip çıktı. Rüzgar da salak salak siritti..
Rüzgar : bizim sevdicek biraz hızlı çıktı başka yapıcak bi sey kaldi mi?
Açelya : uffff sapık suss be!! O bi kere istemsizce oldu hih!!!
Rüzgar : önemli diil canim saka yapıyorum..
Açelya : hadi gidelim hizli trene binicem ben sen?
Rüzgar : sen nereye ben oraya askitom (yalniz bunu bi erkek diyoya allahim yazarken krizler geçirdim)
Açelya : askitom demeyi kesermisin yaa sevdicek daha iyiydi sanki
Rüzgar : peki SEVDICEGIM
-----------------
Hız treninden indik cok güzeldi. Rüzgar da kız gibi çığlıklar atip durdu. Sapsik yaa. Sonra dedi ki "hadi korku trenine binelim" bende"tamam" dedim ve bindik. Hakkaten salak bu rüzgar. İçine kız kaçmış manyak manyak sesler cikariyo ( yalnız bi hayal edin cidden ölüm yaa krizlerdeyim bu bölüm mutluyum baya)
Ama işte kimin sevdiceği. Zamanında bende ona aynısını yapmıştım intikam işte tatli şey. Ondanda indik ve daha anlatamayacagim bir sürü şeye bindik veee evvet dönme dolap benim korkulu rüyam sonra oturduk kabinin içine ee tabi benim yükseklik korkum olduğu için rüzgar bana sarıldı bende korktuğum icin tepki veremedim.
Açelya : korkuyorum
Rüzgar : neden yanındayım ben
----------------
2 gün sonra AÇELYA
Ayy o gün aklimdan çıkmıyor dakikada bir düşünüp duruyorum salaklastim iyice ne oldu derseniz o yani rüzgar- beni-opmustu. Gerci niye sasiriyosam sonucta sevgilim yani demi ne isterse yapar ( fesat time) ama yani bazi seyler dışında tabi o kadarda diil . Hihh kapi çaldı rüzgardir kesin kapıyı açtım mutlu bi şekilde
Rüzgar : aşkım ben geldim.
Açelya : görebiliyorum..;)
Rüzgar : özledim seni kız. .
Açelya : ama ben ozlemedim hih.
Rüzgar : aa neyse ben özledim yaa o yeter sen ozlemesende olur fakat bi şey diyimmi?
Açelya : de
Rüzgar : gözlerin hiç öyle demiyo..
Açelya :. ............
Rüzgar : tamam tamam gel buraya utanma .
Dedi ve Acelyaya sarıldı
Bitterlerim ben geldim biraz beklettim ama internetim bitmisti sizi cookkl özledim yotum bekliyorum her zamanki gibi ve tabikide vote bölüm biraz kısa oldu ama bi dahakine telafi edicem hadi nolur yorum yazın ve voteleyin bitterlerim sizi seven prensesiniz......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN NEFESİ
Genç KurguKaranlık sırların gömüldüğü dipsiz bir kuyu gibi. Hiç bir zaman ne çıkaracağı belli değil. İçinde tutmak ne kadar zorsa dışa vurmakta o kadar kolay değil.