8~Tayland

29 8 2
                                    

Ufff yine bir okul günü ne zaman bitecek bu çile yaa neyse benim rüzgarım var o yeter bana aaa bugün beni o bırakacaktı. Yaşasınnnn. Heh kapim tıklandı kesin rüzgar. .
R : yaşıyor musun?
A : niye ki?
R : haa tamam yaşıyorsun, , kızım 2,5 saattir bekliyorum acaba ne giydin de bu kadar uzun sürdü hım?
A : nefes alsaydın bi bekle geliyorum
Kapıyı açar Açelya
A : geldim işte ne sabirsizsin
R : giydigin şey bumuydu yani:)
A : niye beğenmedin mi rüzgar bey?
R : yok beğendim de bi t-shirt ve şort için bu kadar ugrasilir mi onu düşündüm neyse hadi gidelim.
A: peki gidelim ama unutmadım bu hakaretlerini.
R : ben unuttururum sana merak etme gül falan alırım .
A : saol yaa almiyim hadi geç kalıyorum.
-------------------
Açelya
Uzun bi sürenin sonunda okula geldik nihayetinde. Kapıdan inmeden önce rüzgarın yanağına bi öpücük kondurdum ve indim. Rüzgar ben gidene kadar bekleyecekti eminim bende daha fazla bekletmeden hızlıca içeri doğru yürümeye başladım sonra bi anda birine çarptım tam Özür dileyecekken onun kim olduğunu gördüm ve hemen gidecekken tuttu beni şu an rüzgarın beni izlediğine adım gibi eminim.  Haa bu arada kim olduğunu söyliyim o benim eski sevgilim hayatımı karartan selim pisligi. Ben bunları düşünürken çoktan bana sarılmisti. Allah kahretsin rüzgar benide onuda öldürecek ama benim suçum yok ki şok oldum bi anda napayım.sonra rüzgar geldi beni tutup çekti ve selime hiç bir şey yapmadan okuun içine girdi ve Başak'a tembihledi"git acelyanin yanına sakin yalnız bırakma gelicem birazdan" dedi. Ne yapacak anlamadım sonra başak yanıma geldi beklemeye başladık.  Bir yarım saat sonra rüzgar elinde bi kağıtla geldi yanıma bir şey demeden sakin bi şekilde elimi tuttu ve arabaya bindirdi.
-----------
Açelya
Sinirli değildi rüzgar ama noldu anlamadım benimle hic konusmadi hesap bile sormadi bagirmadi bilee yaa siz düşünün.  Sonra bi yerde durdu ve bana el isaretiyle "arabada kal" dedi  bende durdum. 15 dk sonra iki tane zarfla geldi bu sefer napiyo yaa bu çocuk ama sormaya korktum bildiği bir şey vardır dedim.
----------
Geldiğimiz yer beni biraz sasirtmisti. Havaalanindaydik ama yinede citimi çıkarmadım. Elimden tuttu ve uçağa doğru yönlendik kalkmak uzreymis zaten . Korkuyordum ama yükseklik korkum var çünkü fakat rüzgar bunu bildiği için elimi hiç bırakmadı. Bende derin bi uykuya daldım. 11 saat sonra ucak inişe geçmişti ve bi anda korktum rüzgar anlamış gibi "sakin ol iniyoruz" dedi bende "tamam" dedim. Sonunda havaalanina iniş yaptık nereye geldiğimizi hala anlamadım iyi ce tanıdık bi yere benziyordu ama çıkaramadım. 
R : şimdi sen buranin neresi oldugunu merak ediyorsun tahminen bende söyliyim o zaman burasi senin hayallerinin ülkesi artık uzunca bi zaman burda okiyacaksin.
A : ta- tayland değil mi?
R : ta kendisi olurr..
Dedi ve ilerledik.
Yaklaşık 1-2 saar sonra bir villaya geldik çok güzeldi iki katlı turuncu bi villaydi dayanamadım ve sordum sustugum yeterdi bi kere hih
A : burası neresi?
R : yeni ev, yeni yaşam,  yeni anılar ve hatıralar......

Evvet 8. Bölümle burdayım bitterlerim okuyucu çoğalmis cok sevindim saolun yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum canlarim hadi bakalım

GECENİN NEFESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin