2 yıl sonra
A: poyrazzz....Rüzgar. ... hadi yemek hazır. ..
R : geldikkkk....hadi oğlum yoksa ilk ben yicem...
Po: bab-ba mam-ma...
A : yaa Rüzgar dokunma benim sevgilime yaa gel aşkım ilk sen yiceksin..
Dedi Açelya ve poyrazi kucağına aldi. Evet onların bi çocuğu olmuştu. Hayatlarının devamı olan minik bir prens....Rüzgar poyrazi çok seviyordu ama kiskanmiyor da değildi.
R : aaaa Açelya ayıp ediyorsun bitterim ben bu hikayenin neresinde oluyorum acaba?
A : sen mi haha;)
R : evet beennn...
Diye diretti rüzgar.. yine tatlı atismalari başlamıştı... bu kadar mutluluk fazla miydi... yoksa hayatın onlara verdiği bir şans mı?
A : sen yani rüzgar bu hikayenin baş karakterisin. Sen bu hikayede kral rolünü oynuyorsun...
R : hmm o zaman sendeee...
A : Kraliçe'yi oynuyorum bende.. ee poyrazda prens oluyor. ..
R : küçük prens poyrazz...
A : aaa bak denizde arıyor onlarda gelsin mi yemeğe?
R : çok iyi olur yaa aç hadi. .
Telefon konuşması #
A : denizzz hadi yemeğe gelin..
D : sanada merhaba;)
A : aa pardon yaa neyse hadi gelin bekliyoruz. .
D : poyraz ortalığı karistirmasin yine aç olunca noldugunu biliyoruz da...
A : yok yok dün ortalarda deniz dayı deniz dayi diye dolaniyordu.
D : o deniz dayı diyen diline kurban tamam geliyoruz biz hadi bay
A : bay bay;)
Telefon konuşması son #
Deniz, pelin ve pelinin eşi Hasan yola çıktılar acelyalara doğru... fakat hiç birinin aklından silinmiyordu bu düşünce ' neden kaç zamandır bu kadar mutluyuz ne olucakta bu mutluluğun bedelini ödeyecez'.. Korkuyordu hepsi hissediyorlardi bir şey olacağını ama kime yada neye bir fikirleri yoktu....
Herkes Açelyalarin evine gelmişti.. mutlu bir aile tablosu oluşmuştu.. Herkes tedirgin ama bir o kadar da belli etmemeye çalışıyor. . Aralarında bir tek Açelya böyle düşünmüyor..korkusuzca hayatı yaşıyor... ve işte o an herkes yemek masasindayken... Rüzgar yemeklerin hepsini gotururken.. deniz masa başında telefonla uğraşırken. ... pelin ve hasan selfie çekilirken. .. poyraz ise hiç bir şeyden habersiz gülerken. ..
A : ahh burnum kanıyor rüzgar... bi şey yap..
R : A- Açelya dur sakin ol pelin sen poyrazin yanında dur bizde gidelim hastaneye. . Hadi gel Açelya. .
Dedi rüzgar ve acelyayi kucağına aldı cok kanıyordu kahretsin ki...ve Açelya'nin dayanacak gücü kalmamıştı.. bilincini kaybetti.. Rüzgar korkudan ne yapacağını bilmiyordu. . Arabaya götürdüler rüzgar sürücü koltuğuna yanında hasanla deniz ise arkada Açelya ile oturdu. ..
Bir 20 dakika sonra hastaneye gittiler. .bu sefer deniz aldı kucağına Açelyayi.... işte beklenilen mutsuzluk bumuydu? Fakat Açelya bunu haketmiyordu ki... o hayatı korkusuzca yaşayan tek kişiydi aralarında. ..Deniz bağırmaya başladı sonra 'sedye' istediler. Gelince de yatırdilar.. hemşireler ne olduğunu sordu, cevap veremediler çünki ne olduğunu onlarda bilmiyordu..bir odaya aldılar acelyayi basit bir şey zannettiler, değildi... hic basit değildi... odadan bir hemşire çıktı ve olanları anlattı. .
Acelyayi hemen ameliyata almalarını söyleyebildi sadece doktor onu çağırdı cunku sonra aciklarim dedi ve girdi ameliyathaneye....1 saatt..2 saatt.. zaman geçmiyor muydu sanki... sonunda ameliyathaneden bir doktor çıktı .. Herkes endiseliydi ne olmuştu da basit bir kanama büyük bir ameliyata dönüşmüştü... Hasan,Deniz, ,Rüzgar merakla doktora doğru ilerlediler.. doktor anladı onlarin acelyanin yakınları oldugunu ve anlatmaya başladı...
Doktor: Açelya hanimin burnunun kanamasının sebebi onun kan kanseri oluşu... çok kan kaybetti ve hastalığı çok ilerlemiş çok geç kalmişsınız kusura bakmayın başınız sağ olsun..Doktorun dediği şeyle yıkıldı, yandı sanki bütün dünya ne demek basınız sagolsun..korktuklari baslalarina mi gelmişti. .. herkes sessizdi kimse hareket etmiyordu kendi hallerinde olanları sindirmeye çalışıyorlardı. ..Sonra rüzgar hareketlendi.. acelyayi görmek istediğini söyledi son kez...hemşireler de ruzgara yardım edip onu Açelya'nin yanına götürdü ve yalnız bıraktı onları. .
Son kez dedi rüzgar son kez görüp yüzünü aklıma kaziyim.. belki de olmemistir dedi içinden bir ses..umut etti rüzgar belki de olmemistir diye. .. seslendi karısına. .
R : Açelya. ....
Ve büyük bir sessizlik oda o kadar boş ve soğuk ki yankı yapıyordu sesi.. bir daha seslendi yine bir umutla..
R : Açelya. .. uyan hadi. ..
Ve yine sessizlik. . Gitmiş miydi gerçekten bu kadar miydi. . Peki kral kraliçesiz ne yapacaktı ki..
R : uyan nolursun ben sensiz napicam uyanda ben oliyim senin için nolur ben napicagimi bilemem ki yolumu bulamam.. beni birakma. ..Hayir bu sessizlik fazlaydı. . Rüzgarın aglamasi daha da siddetlendi... Küçük bir çocuk oldu bir anda.. nerdeydi şimdi bitterli çikolatası. .. nerdeydi şimdi onun kraliçesi. . Nerdeydi çocuğunun annesi... nerdeydi hayatının ta kendisi... sonra hemşireler geldi çıkması gerektiğini söylediler. . Ne demekti bu.. karısının yanına girip çıkarken bile izin alıyordu.. ama diretmedi rüzgar biraz daha kalirsa cikmayacagini biliyordu sonsuzluğa uğurladı acelyayi....dışarı çıktı herkes burdaydi pelin ve poyrazda gelmişti. .poyraz anlamış gibi ağlıyor pelin ise sinir krizi getiriyordu. . Kocasi hasanda ağlıyordu bu ortama yabancı olsa da oda alınmıştı acelyaya işte. . Deniz desen bir yere çökmüş gözleri sabit bir yerde takılı... işte bunlar acelyanin ölümünün biraktigi izlerdi.. kalpleri nasıldı peki.. Kırmızı iken bir anda siyah olmuştu... mümkün muydu..evet bu Açelya ise mümkündü. . O an düşündü rüzgar acelyadan başkası ölse bile olmayacaktı. . Poyraz gerekirse annesiz buyuyecekti ama asla başkası olmayacaktı... ve kalbine kilit vurdu rüzgar bir daha hiç acilmamak üzere.. içinde bi poyraz kaldı onuda oraya kilitledi....Deniz cenaze işlemlerini halletmeye başladı hızlıca. . Morgda kalmasını istemedi kimse...işlemler halloldu ve yarın cenaze günü olarak ayarlandı...Sabah oldu sonra herkes rüzgarın yanında acelyanin olmadığı evdeydi.. hazırlandılar ve mezarlığa doğru gittiler... bir sürü kişi vardı. . Sevenleri çoktu onun.. hayatı çok neşeli geçti herkese göre ama oyle değildi, insanlara öyle gösteriyordu sadece.. baktı rüzgar bu insanlara tanıdığı tanimadigi herkes burdaydi...onlara bakarken Açelyayi getirdiler arabayla.. pelin onu görünce aglamasi krize döndü. . Eşi hasan onu rahatlatmaya çalıştı ama imkansız olaydi bu..
Mezar yerini kazdılar ardından acelyayi içine koydular... Tahtaları üzerine dizdiler ve toprak atmaya başladılar.. ne yani bu kadar kolay miydi acelyanin gitmesi.. bir avuç toprağa mı bağlıydı... Rüzgar bunları düşünürken deniz geldi yanina, kuregi uzattı ona.. zorda olsa toprak atmasını söyledi. . Yaptı dediğini rüzgar...sonunda üstü kapanmıştı acelyanin... başına tahta koyup adını yazdılar doğum ve olum yiliyla beraber. .
' Açelya Dağhan
1994-2017. 'Herkes dağıldı..denizde rüzgarın kolundan tutup yardım etmek istedi fakat rüzgar biraz daha kalacağını söyledi. Itiraz etmedi Deniz hiç olmasa şu an yapmadı bunu. .. denizde gitti ardından.. karı koca baş başa kaldı yine... Rüzgar çöktü acelyanin başına..
Konuştu biraz karısıyla... en son düşündü karısı giderse geriye ne kalır diye.. kafası doluydu dusunemezdi şu an... zaten bir şeyde kalmamıştı herhalde poyrazdan başka.....yavaş adimlarla gitti rüzgar karısının yanından... keşke dedi sonra... keşke her şeyi daha önce söyleseydi de daha çok mutlu olunabilecek zaman kalsaydı...sonra aklına geldi zamanın geri alinamayacagina....1 hafta sonra rüzgar
Acelyasiz geçen 1 hafta... zor ve anlamsız. ..geriye ne kalır demiştim ya hani. .. buldum sanırım. .. geriye GECENİN NEFESİ kalır... ben gece olurum oda nefesim....
**************
Evet yeni bölüm geldi. . Bölüm şarkısı öneriyorum. #sancak-cesaretim yok# ve # bilal sonses-icimdeki sen# Açelya öldü artık yok Rüzgar daha çok ön planda olucak bu kital drama dönüştü ama arada farklı şeylerde olabilir...♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN NEFESİ
Teen FictionKaranlık sırların gömüldüğü dipsiz bir kuyu gibi. Hiç bir zaman ne çıkaracağı belli değil. İçinde tutmak ne kadar zorsa dışa vurmakta o kadar kolay değil.