Gizli Olaylar

102 4 0
                                    

Artık onu unutma vakti gelmişti.Beni sevmezken ben onu nası sevebilirdim ki? Şu an kesinlikle benden nefret ediyordu.Biliyodum bunu.Çünkü biz onunla sosyal paylaşım sitesinde hep konuşurduk -Bu olaydan önce- hep biribirimize sorular sorardık. Artık konuşmuyoduk. Çünkü beni engellemişti. Şok olmuştum. Ne yaptım ki ben ona? Sadece suçum onu sevdiğimi belli etmekti.Artık yüzüne bile bakamıyodum. Sanki bana nefretle bakar gibiydi. Herkes benim onu sevdiğimi biliyor. Ve unutmak istediğimi de biliyor.Onunla ilgili soruları hep Sema'ya sorardım.Her sorduğumda farklı cevaplar alırdım.Uzun zaman sonra onu unutmuş gibiydim sanki.Bi gün o konuştuğumuz sosyal paylaşım sitesini açtığımda bir arkadaşlık isteği ve bir tane mesaj....Evet Baki'dendi.Tam da şöyle yazıyordu;SA Zeynep. Ben durur muyum,hemen cevap yazdım.Aynı tabir ile;AS Baki. dedim.Bu arada arkadaşlık isteğinide kabul etmişim,haberim yok yani :) O anda mesajı bekledim ama gelmedi,gece gircekti biliyorum.Geceye kadar bekledim.Sonunda bir mesaj var.''Nabıyosun?'' Ellerim titriyordu,cevap veremiyordum.Acaba ne desem diye düşünmeye başlamıştım.Sadece ''Nabıyosun?'' demişti.Bunda abartılcak bişey yok hiçbişey olmamış gibi''İyiyim sen?'' diyebilmiştim.Ama tüylerim tek tek oldu ve hala ellerim titriyordu.Unutmamışım.Hala seviyordum.Zaman geçmeden mesaj gelmişti ''İyiyim'' ardına bir mesaj daha''Özür dilerim.'' Çok sevinmiştim. Daha ne için özür dilediğini bilmeden ''Önemli değil'' dedim. O ise '' Benim için önemli'' dedi. Ben onu çoktan affetmiştim zaten.Çünkü onu çok seviyordum.Aşıktım ona.İleryen saatlerde sohbet koyulaştı ve '' Beni hala seviyo musun?'' dedi Baki.Dondum.Ellerim yine titremeye başlamıştı.Heyecandan''Ecet'' yazdım.Off yanlış yazmışım.Tekrar ettim ve ''Ecet'' yazdım yine.Hassiktir yhaa.Tamam bu sefer düzgün yazcam. ''Evet'' dedim. O ise'' Bende seni seviyorum'' demişti. Evet o da beni seviyodu.O seviyordu beni.Seviyordu beni o. Her şekliyle çok güzeldi.Sevgili olmuşuz.Haberim yok. Hazır değilim ben. Hayır hazır olmak zorundayım.Çok mutluydum.Zaman su gibi akıp geçti.O 13 GÜN.

Yaş 15Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin