Seviyor mu beni?

77 4 0
                                    

Merhaba yine ben :) Uzun zamandır yazamıyorum. Bence konu kalmadı yazcak ama olsun arada geçen olayları anlatmak istiyorum size.... Ha bu arada Gülin'e desteklerinden dolayı çok teşekkür ederim. Gülinnn! Seviliyosun hanny.

Yeni bir güne Baki ile başlamak çok güzeldi. Eskisi gibi onun o güzel sözleri ile. Her sabah çok mutlu kalkıyorum artık. Hatta gece hiç uyanmayan ben, mesaj gelmiş mi diye en az 3 kere kalkıyodum. Onu çok seviyorum. Bunu ona defalarca kez söylemişimdir :D O da bana söylüyordu. Bende ne biliyim işte inanıyordum ona. Yani evet inanıyorum,inanmak istiyorum. Çünkü ona aşığım. Diğer bölümlerde de söylediğim gibi aşık olmak hayatta bir kere olur ve bende bunu Baki'de hissediyorum. O hissediyo mu ki? Bana söylediği sözler gerçek mi? O kadar çok mu seviyor beni? Gökyüzü kadar çok seviyomuş ve aşıkmış bana. Bilmem belki de öyledir. Yani seviyordur heralde. Her fırsatta mesaj atıyordu bana. Hep güzel sözler seni bırakmayacağımlar sana aşığımlar felan işte. İnanmak istiyorum ona. Çünkü ben ne kadar çok seviyorsam onu onunda beni sevmesini beklerim.Bekliyorum da. Ya sevceksin adam gibi yada seni sevmiyorum deyip aradan çekileceksin. Ama Baki'nin böyle bir hakkı yok. O benden ayrılırsa öldürürüm onu. Çünkü o benden başkasını se-ve-mez. Gün geçmeden kavgalarımız başlamıştı bile. Off çok kıskanç. Kıskanılmayı severim ama biraz abartı gibi geldi bana. Hatta beni kız arkadaşlarımdan bile kıskanıyor ya. Bu kadar da olmaz ki. Ben lezbiyen miyim de onlara aşık olcam. Tövbeestağfurullah. Ona da tamam dedik. Günler çok çabuk geçiyordu. Baki Karapınar'a gelcekti. Çok mutluydum. Onu aylar belki de 1 yıl sonra görmüş olcaktım. O gün geldi. Heyacandan kalbim çıkcaktı. Buluşacağımız yere giderken uzaktan gördüm. Ayyy kalbim dayanmayacak. Çok değişmiş. Boyu mu uzamış ne? Evet evet boyu uzamış. Yanında cücük gibi kalcam. Off neyse. Yanına gittiğim de o mutluluğu size anlatmaya sözcükler bile yetmez. O da mutlu mu ki? Neyse mutludur heralde sanırsam galiba :D Yürüyorduk konuşuyoduk.... Dızırrrrttt. :DDD Geçelim oraları. Ben ondan ayrılınca(yanından gidince) arkadaşıma gittim. Orda konuştuk felan güzeldi işte. :) <3 Ne çok özlemişim onu. Bu buluşmadan sonra iki kez daha buluştuk. Pazar günü gideceklerdi. Ve bi daha uzun zaman sonra gelceklerdi. Gittiler :( :'(  Artık hep mesajlaşıyorduk ne yapıyor ne ediyor hiçbişeyden haberim yok ve sadece mesajlarla haberim oluyordu. Bi gün bana '' Sana bişey söylüycem ama kızmak veya üzülmek yok tamam mı?'' dedi. Bende tamam deyip olayı anlatmaya başladı..... 

En yakın zaman da 10. bölümü de yazcam. İyi okumalar. 

Yaş 15Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin