Ne ne? Bi tane kıza yardım mı ettin? Benim bakamadığım o gözlere başka bi kız mı baktı? Benim her gün konuşmak istediğim o ses tonuyla başka bi kız mı konuştu? Yuh oha çüş. İlk başta kıskandığımı fazla belli etmedim. Yani sadece küçük bir yardım dedim ve geçtim. Ama gün geçtikçe bu kız Bakinin hep etrafında oluyordu. Çok korkuyordum. Ya kaybedersem onu diye. Yine kızla konuştuğunu anlatıyordu Baki. O an da dersteydim. Bi anda kriz geldi bana. Ne krizi mi? Kıskançlık krizi. Herkes başıma toplandı. Ağlıyormuşum. Haberim yok ağladığımdan. Arkadaşlarım ayrıldık sandılar. Hepsi Bakiye tüm küfürleri saydırıyorlardı. Eve gelince hepsi birden mesaj atıyolar arıyorlar felan. Ayy ne iyiler ya. Ne iyi olcaklar ya hepsi dedikodu peşindeler. Neyse Bakiyle konuşuyoz ben çıldırdım. Kaç kere dışarı hava almaya çıktım. Biraz iyileştim gibi ama kötüyüm yine. Bu olayı atlattıktan sonra her zaman ki gibi kavgalara devam tabi. Ben ''Sen beni sevmiyorsun'' diyorum. Baki '' Hayır seviyorum'' felan işte. Yaa ben bu adama aşığım ama.. <3 <3 <3 <3 Çocuk benim gibi bir çatlağa katlanıyor. Tamam çatlak olduğumu da geçtim. Lan ben çok tipsizim. Ben kendimi sevmezken Baki beni nasıl sevdi çok şaşırıyorum.
11. Bölüm çoook yakında............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaş 15
Teen FictionGerçekler.... Yalan aşklar.... Kandırmacalar....Kavuşmalar.... Ayrılıklar....