Evet yeniden beraberdik. O sevdiğim adamla. Hiçbir zaman unutmadığım unatamadığımla. SeviyorduM. Evet ben seviyordum. İlk günümüz de ona güvenecek kadar aptal değildim. Evet salağım. Ama aptal değilim. Karşımdakinin hislerini rahatlıkla anlayabilirim. Bu zor değil. Sadece geçmişini hatırla. Sana yaptıklarını. Daha kimseye anlatamadıklarını. Güvenmiyorsun dimi. Bakın bende güvenmiyorum. Sadece Baki'ye değil kimseye güvenmiyorum. Bunu kendisine de söylemiştim. Ama geçerli sebepler buluyordu bana. O telefon... diye başlayan cümleler gibi. İnanıyorum sana demiyordum tabi. Hatta o kişi aşık olmadığım kişi olsaydı ona ''Hadi yaaa gerçekten mi? Bana zarar vercekti ha? Zarar vermesini geç birde Zeyneb'ten ayrıl demiş. Hahahahahaha'' derdim. İlk duyunca oha demiştim. Bizim mutlu olmamızı istemeyen bir kişi. Allah Allah kim ki? Nerdeyse tüm arkadaşlarıma anlattım bu durumu ama hepsi saolsun '' Başka yalan bulamamamış mı?'' dediler. Galiba hepsi aynı cevabı vermek için anlaşmışlardı. Ama ben ona inanmak istiyordum. Onu seviyordum. Hayallerimin insanına inanmak,güvenmek istiyordum. Fakat bir dakika kuzenim. Kuzenim farklıydı. O bana hep doğru yolu seçerdi. Ona da aynı şeyleri anlatıp sence doğru mu dedim. O ise tabiki de doğru güven ona yalan değil bence dedi. İçim çok rahatlamıştı. Çünkü onun hissettikleri ile benim hissettiklerim aynıydı. Aslında hayatta tek güvendiğim kişi de o olabilirdi. Her ne boksa inanıyordum ona ve Baki'ye. Çünkü onu her ne olursa olsun seviyordum. Şimdiye kadar onu ne kadar çok sevdiğimi ka kere anlatmışımdır ama daha onun için söyleyemediğim çok şey vardı.
Eski olanlar ile şimdi yaşadıklarım çok farklıydı. Baki çok değişmiş. Herşey bakımından değişmiş. İlk çıktığımızda bana seni bırakmıycam hep seni sevcem ayrılmıycaz demezdi. Hatta evlilik hayalleri bile kurmazdı. Şimdi ise... Çok şaşırtıcı. Baki ve sonsuz bir aşk. Çıktığı kişileri saysam benim düşündüklerimi sizde düşünürsünüz. Bana öyle kötü kötü bakmayı kesin!!! Gerçekten çok özel olmasa Baki için o çıktığı bütün kızları sayardım ve onlarla çıkarken bana dediklerinin hepsini söylerdim. Ama tabi özeldir onun için. Kamuya açık değil bu konular.
Baki burda herkesin önünde söylüyorum. SENİ ÇOK SEVİYORUM. BENİ YENİDEN BIRAKMA. SENDE SEVİYORSAN MESAFENİN ÖNEMİ YOKTUR. İNSAN MESAFE VARKEN BİLE HEP SEVER HEP BEKLER. NE OLURSA OLSUN HEP SEVECEĞİM. ÇOK MU BÜYÜK BİR SÖZ OLDU? BENCE ONUN İÇİN DEĞER <3 <3 <3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaş 15
Teen FictionGerçekler.... Yalan aşklar.... Kandırmacalar....Kavuşmalar.... Ayrılıklar....