jimin ile ölüm

1.5K 38 14
                                    

Siz jimin ile 1 yıldır sevgilisinizdir. Birbirinizi cok seyorsunuzdur. 
Fakat seni mafya babaları (mafya babaları skslksj) kaçırmıştır. Ve senin ağzını burnunu kan içerisinde bırakıp, fotoğrafını çekip jimin e atmışlardı. Jimin fotografları görür görmez sinirden elini cama vurmuştu ve eli kan içerisinde kalmıştı. Ve şunları yazmışlardı mafya babaları;

-eğer babandan kalan 120 milar doları getirmezsen sevgilini unut...

-adresi ver cabuk!!

-mafya babası;.... .......

(Mafya babaları seni bir sandelyeye bağlamıştı ve sen cırpınıyordun ağzın kapalı oldugu için (owaweynwe osas sjjsjsj)  gibi ses cıkarıyordun (yani eveleyip geveliyordun)

Bir anda bir ayak sesi duydun ve kafanı kaldırdın ve gelen kisi mafya babasınının adamlarıydı ve hepsi silahlıydı sonra yerlerini aldılar)

Ardından da jimin gelmişti. Tabi tek başına ve elinde para dolu bir bavulla gelmişti.

-bir anda bırakın (adınız)!!

- ahhahahahhah sen oyle san

(Bir anda biri seni çözüp kafana silahı dayadı ve sunu dedi; )

-son sözlerini soyle jimin'e hadi.

-jimin seni çok seviyorum beni hiç unutma tamam mı?

-merak etme aşkım seni kurtarıcam dedi.

(Bir anda adamın kafasına sıktı.) 

-jimin ne yapıyorsun?

Bir anda biri jimin in koluna sıktı ve jimin cok sinirlendi.

-jimin iyi misin? Canın acıyor mu? Lutfen bunu bana yapma git burdan!

(Bunu demenle jimin senin elinden tuttu ve tam gidicekken biri senin sırtından vurdu ve sen yere yığıldın).

-jiminn s.. S.. Seni ccokk seviyorum. Elveda dedin

-haayyyırrr!!!  Bunu bana yapamassın (adınız) 

Bunu demesinin ardından da biri jiminin beyninden vurdu ve senin ustune düştü. 

Ve ikinizde öldünüz her yer kan golu olmuştu.

Jimin olemessin!!  Ajajajajaj

BTS İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin