jungkook ile evlilik -istek

2K 29 17
                                    

Bu bölüm SNurEren 'e itilafen yazılmıştır.

Siz jungkook ile 2.5 aydır nişanlıydınız. Ve birlikte yaşıyordunuz. Kapı sesi ile uyandın. Hergün böyle oluyordu. Jungkook seni artık umursamıyormuş gibi davranıyordu. Gece 12 de gelip, uyuyor. Sabah 7 de evden çıkıp gidiyordu. Arık bu durum seni sinirlendirmişti.

Bugün çok güzel bir yemek masası hazırladın ve gece 12'ye kadar jungkook'u beklemeye karar verdin. Gözlerin tam kapanıyordu ki. Kapı açıldı ve jungkook eve geldi. (Olimpiyat müziği gelsin bakalım sbvs)  yine tam yukarı çıkıyordu ki sen jungkook'un kolundan tuttun.

+(adınız)  ??

-hmm demek ismimi hayla hatırlıyorsun jungkook bey! 

+ne diyorsun (adınız)  sen?? 

-masaya geçer misin konuşmamız gerekiyor artık! 

+tamam!

Masaya geçip oturdunuz... Ve sen konuşmaya başladın;

-Jungkook sen artık beni hiç onemsemiyorsun!

+nerden çıktı bu şimdi!?!?

-nerden mi çıktı!??!  Sabah erkenden gidip gec geliyorsun suratıma bile bakmıyorsun! 

+işlerim var bu yüzden!  Artık o ses tonunu ayarla!!
-ayarlamıyorum!

+ben senin nişanlınım yakında kocan olucak insanım!  Beni dinlemek zorundasn!

-bu gidişle öyle bir şey olucak gibi değil!

+ne ne dedin sen!?!??!?

-ben ayrılmak istiyorum dedin ve parmağındaki nişan yüzüğünü çıkartıp, jungkook'un avucunun içine koydun ve kapattın... Göz yaşların bir bir akıyordu. Ve montunu alıp evden çıktın.

Jungkook bir an oyle durup kalmıştı.  Sonra sinirden ağlayarak tum evi dağıttı. Senin gidiceğin hiç bir yer yoktu bu yuzden bir otelde kalıyordun.

Jungkook ile ayrılalı 5ay olmuştu. Sen her gün sadece onunla birlikte olan fotolarınıza bakıp ağlıyordun.

Bir anda telefonuna bir mesaj gelmişti bu en yakın arkadaşın Tuba dan dı. (Siz kendi kankanızı düşünün benim kankam Tuba olduğu için yazdım.. Burdan kankişime Annyong!!)  
Mesajda şöyle yazıyordu;

+(adınız) acilen hastaneye gelmelisin jungkook trafik kazası geçirmiş!

-ne!  Adresi ver çabuk!!

+___________ hastanesi.

-tamam ben hemen geliyorum!

+tamam bekliyorum!

Sen hemen hırkanı üstüne geçirip otelden çıktın ve  direk bir taksiye binip, hastaneye geldin. Oradaki çalışanlara sordun ve sana 3123 numaralı oda dediler ve sen ağlayarak bodozlama odaya girdin,  girdiğin gibi şok olman bir olmuştu çunku birden (hani patlayan şeyler varya ondan adını unuttum o patladı işte dbhd)  sonra tum BTS üyeleri sıraya dizilmiş benimle evlenirmisin yazısını oluşturmuştu ve jungkook da diz çöküp sana yüzük uzatmıştı ve şöyle demişti;

+ilk başta seni uzduysem çok özür dilerim bir tanem!  Bu konuyu unutalım lutfen! İkincisi ise benim hayatımın kadını olup,  çocuklarımın annesi olur musun?

-e evet j jungkook! sen ağlamaya başladın. O sırada da jungkook parmağına yüzüğü koymuştu. Ve sana sımsıkı kokunu içerisine çekerek sarılmıştı. Ve sende ona..... 😘

Bugün buyuk gun gelmişti. Sen Jungkook ile evleniyordun. Her şeyin hazırdı. Saçını makyajını herşeyini yapmıştın sadece jungkook un seni almasını bekliyordun ve oda gelmişti. Birlikte nikah salonuna gelmiştiniz.

SAYIN (ADINIZ -SOYADINIZ)  , SAYIN JEON JUNGKOOK BEY İLE EVLENMEYİ KABUL EDİYORMUSUNUZ? 

EVETTTT!!!! 

SAYIN JEON JUNGKOOK BEY ,SAYIN (ADINIZ-SOYADINIZ) İLE EVLENMEYİ KABUL EDİYORMUSUNUZ? 

EVETTT!! 

Bende sizleri karı koca ilan ediyorum!  (Alkış sesi hayal edin) 

Jungkook ayağa kalktı ve senin duvağını kaldırdı. Gözlerinin içine bakıp alnından öptü;.

+Seni asla bırakmıycam karıcım! Seni çok seviyorum! 

-bende seni asla bırakmıycam kocacım! Bende seni çok seviyorumm!  Dediniz ve bir daha hiç ayrılmadınız yuppii!  HAPPY END!

Evet arkadaşlar umarım beğenirsiniz hepinizi çok çok seviyorum... YORUM VE VOTE ATMAYI UNUTMAYIN BYEE.....😘😍😘😍😘😍😍😘

BBu arada BTS in yeni şarkısı çıktı arkadaşlar perfect olmuş yanii. Sonuçta bu BTS Aleyna Tilki değil... Byyy dinleyin derim. 😘😍

BTS İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin