Bu bölümü kendime itilaf ediyorum hsjdh
Siz jungkook ile 1 yıldır evliydiniz. Çok güzel bir ilişkiniz vardı. Fakat jungkook ile çok kötü bir kavga etmiştiniz. Jungkook seni onu başka biri ile aldattığını zanetti fakat bu kişi senin kuzenindi. Kuzenin ise Jimin di. Kavga ettikten sonra sen kendini jungkook'a anlatmaya çalışıyordun fakat seni anlamamak için ısrarla bağırıyordu. Sonra jungkook dayanamıyıp, boşanıyoruz bitti artık deyip kapıyı sertçe çarpıp, evden gitmişti. Sen sadece ağlıyordun...
Sonra jungkook yürürken bir kişiye çarptı ve jungkook'u dövmeye başladılar. Jungkook hiç bir karşılık vermedi. Çünkü sadece seni düşünüyordu. Sonra adam onu döverken silahı yere düşmüştü.
Senin içine bir öküz oturmuştu. Sende jungkookun peşinden gitmiştin. Sonra bir kenarda jungkook'u dövdüklerini gördüğünde direk oraya koştun çok sinirlenmiştin çünkü jungkook'u dovuyorlardı. Sen yerdeki silahı görünce hiç düşünmeden eline aldın ve bağırmaya başladın.-bırakın jungkook'u yoksa öldürürüm hepinizi!!! Bir yandanda elin titriyordu. (Tabi titrer sanki mafya annesi dbbd)
+(adınız) bırak beni git burdan!!
-gitmiycem jungkook!!!!
+bırak o silahı!!!
(Adam1): hahahah!!! Sen mi öldürecek sin bizi!!
-evet!!!
(Birden arkandan bir adam geldi ve elindeki silahı hızla aldı, ve sana tuttu!)
+(adınız) ona bir şey yaparsanız ben sizi gebertirim! Gelin beni öldürün!!
(Adam2):ahhahah!!
(Birden adam silahı jungkook'a çevirdi. Tam sıkıcakken, sen silahın önüne atladın ve sırtından iki kursun yedin daha sonra kanlar içinde jungkook'un üstüne düştun sonra adamlar hızla kaçtılar!)
+(adınız) ne yaptın sen!!!! He ne yaptın!!! Sen beni bırakamassın!!
-j jungkook b ben beni af affet! Sesin çok titriyordu.
+kendini yorma (adınız) seni kurtarıcam!
(Yanınızda ne telefon vardı ne de araba jungkook seni kucağına aldı ikinizinde her tarafı kan olmuştu! Jungkook 'un goz yaşları bir bir üstüne düşüyordu! )
(Jungkook hiç yorulmadan koşarak seni kucağında hastaneye getirmişti)
+koşunnn!!
Jungkook bunu demesiyle hemşireler bir sandalye getirdi ve seni ameliyata aldı. Çok fazla kan kaybetmiştin.)
+eğer (adınız) bir şey olursa kendimi asla affetmem!! Demiş ve duvara sert bir yumruk atmıştı.
Yaklaşık 2 saattir ameliyattaydın. Her saniye jungkook için 1yıl gibiydi.
En sonunda doktor çıktı ve jungkook yanına geldi.
(Doktor) : acil kan lazım!!
+ben veririm bizim kan gruplarımız aynı!!
(Doktor) :tamam bizimle gelin!
Jungkook sana kan vermişti. Uzun bir ameliyattan sonra seni yoğun bakıma alıp, serum takmışlardı ve sen dinleniyordun.
Jungkook hemşirelerden izin almıştı. Ve yanına gelmişti.
+(adınız) beni affet lutfen sana inanmadım! Birde ustune boşanmak istiyorum dedim! Jimin bana her şeyi anlattı keşke seni dinleseydim. Eğer dinleseydim bunların hiç biri olmuycaktı. Lütfen beni affet.
Bir anda jungkook'un goz yaşı yuzune gelmişti ve sende aslında sadece uyuyordun. Jungkook'un dediği her şeyi duymuştun ve yavaşça gözlerini açıp konuştun o sırada jungkook kafasını senin omuzuna koymuştu. Sen konuştun:
-seni affediyorum bie tanem!
Jungkook senin sesini duyar duymaz kafasını kaldırdı ve goz yaşlarını sildi.
+sen ne zaman kalktın! Beni duydun mu?
-evet jungkook her şeyi duydum ve seni affediyorum ama lutfen bir daha boşanmaktan bahsetme tamam mı?
+asla asla! Bundan sonra sen sadece benimsin (adınız)!!
-evet sadece Seninim jungkook!
Sen yaklaşık 1 haftadır hastanede yatıyordun ve jungkook hep yanındaydı. Bugun taburcu olucaktın. Jungkook işlemleri hallettikten sonra sende odada eşyalarını topladın ve üstünü giyiyip, hazırlandın. Jungkook da yanına geldi daha sonra eve gittiniz. Jungkook çok güzel bir kahvaltı hazırlamıştı. Daha sonra ikinizde fazlaca yorulduğunuz için odaya gittiniz ve birlikte sarılarak tüm gün uyudunuz...
(Ve... Bir daha hiç ayrılmadınız! 1 tanede çocuğunuz oldu.. Ve çok güzel bir mutlu aile tablosu oluşturdunuz.. 😘)
Evet arkadaşlar bu bölümde boyle oldu umarım beğenirsiniz. Yorum ve vote armayı unutmayınız.. Hepinizi çok seviyorummmmm....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İle Hayal Et
FanfictionGerçekleşmiycek şey hayal edilmez... #jimin#jungkook#taehyung#jin#rapmoster#suga#jhope 💜💜💜