Bugun lanet olası okulun vardı. En iyi arkadaşın Yudum sana mesaj atmıştı. Fakat siz çok iyi bir arkadaştınız.
Arkadaşınızın adı; (sana mesaj atar ve) okula bugun biraz erken gelirmisin sana anlatmam gereken bir sey var! Cok onemli
Sen; Tabi hemen geliyorum.
Hızlıca kıyafetlerini giydin ve okula doğru hızlı adımlarla yol aldın. Okula geldiginde sınıfta Yudum seni bekliyordu. Ve hemen ona;
(Arkadaşınızın adı) Ne oldu bir sorun mu var korkutma beni! Hadi anlat.
Arkadaşınızın adı; şey.. Mm.. Şey..Sen; hadisene ya çatlatma insanı !
Arkadaşınızın adı; Tamam anlatıyorum ama sakın bu kardeşliğimizi zedelemesin tamam mı? Soz ver?.
Sen; bilmiyorum yani söyleyeceğin seye baglı
Arkadaşınızın adı; şey ben ben rap'ı çok seviyorum biz sevgili olduk. Tamam biliyorum sende onu cok seviyorsun ama bende onu cok seviyorum ve oda beni cok seviyor...
(Sen şaşkınlıktan hiç bir sey diyemezsin çunku kardeşten öte saydığın insan senin sevdigini elinden almıştı. Arkandan vurmuştu)
Arkadaşınızın adı; heyy (adınız) orda mısın?
Sen; burdayım!
Arkadaşınızın adı; kızdın mı?
Sen; yook! Ne kızması sevdiğimi elimden alıp arkamdan vurdun yani ne olacak ki dimi.
Arkadaşınızın adı; (adınız) gercekten cok ozur dilerim...(Sen daha fazla kendine hakim olamadın ve arkadaşın yudumun suratıda bir tane tokat patlattın. Ve hızlıca sınıftan çıktın.)
Sınıftan uzaklaştıktan sonra okulun damına çıkıp şunları düşündün;
Rap beni sevmiyorsa en yakın arkadaşımı seviyorsa benim yaşamamın ne anlamı var ki? Dedin.Tum herkes okulun etrafına doluşmuştu sen intihara kalkıştığın için tam kendini aşağıya bırakıcakken arkandan bir el hissettin ve seni kendine doğru çekti bu kişi sevdiğin kişi Rap tı. Sana şunları soyledi;
-Gercekten beni bırakacakmısın? Seni deliler gibi seven bu insanı?
- ne diyorsun sen ya gitsene aşkının yanına fazla bekletme onu!
-ben zaten aşkımın yanındayım. Ben onunla sadece sana daha yakın olmak icin sevgili oldum tamam mı? Şimdi soruyorum benimle çıkarmısın?
-neee!!! Bunu nasıl yaparsın (arkadaşınızın adı)
-napa bilirim ki seni cok seviyorum tek çarem buydu. Son kez soruyorum. Benimle cıkarmısın?
-evet! Evet!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İle Hayal Et
FanfictionGerçekleşmiycek şey hayal edilmez... #jimin#jungkook#taehyung#jin#rapmoster#suga#jhope 💜💜💜