Bugün yine okul vardı. Okulu pek sevmezdin ama annenin zoruyla her gün gidiyordun.
Şu son günlerde okul çıkışı surekli birileri tarafından takip edildiğini düşünmeye başlamıştın. Ve bu durumdan rahatsız olmaya başladın.
Bugün farklı bir yoldan gitmeyi planlıyordun. Belki yolunu değiştirir seni takip etmeyi bırakırdı.
Yine okul çıkışı gelmişti. Hiç arkadaşın yoktu. Bu yüzden de tek başına oturuyor, tek başına gidiyor, tek başına geliyordun. Sadece şu hayatta bir annen vardı. Baban sizi bırakıp gitmişti. Çok acı yaşamıştın. Ama herşeye rağmen dik durmayı başarmıştın.
Eve doğru taşlara vura vura gidiyordun. Bir anda bir el ağzını kapatıp seni duvara yapıştırdı. Neye uğradığını şaşırdın. Adamın yüzünde siyah bir maske vardı. Ama gözlerine bakınca kendinden geciyordun. Galiba bu seni aylardır sürekli takip eden o kişiydi.
Kurtulmak için çırpınıyordun, ama bu bir işe yaramıyordu.
(Jimin); çırpınmayı bırak (adın)!
(Adın); Adımı nerden biliyorsun?! Ve sen kimsin!?
(Jimin); çok soru soruyorsun (adın).
(Adın); sen kimsin diyorum!! Ve benden ne istiyorsun!!!
(Jimin); seni istiyorumm! Oldu mu?
(Adın); ne ne?!?!?
(Jimin); ben PARK JİMİN ve senden hoşlanan kişi ayrıca seni uzun zamandır takip eden kisi.
(Adın); maskeni çıkartır mısın jimin?
(Jimin); tab2
Jimin maskesini çıkardığında ağzın açık kalmıştı. O bebek suratı, mükemmel gözleri, saçları...
(Jimin); ağzını kapat sinek kaçar 😂
(Adın); çüş oğlum sen insan mısın?
(Jimin); ne?
(Adın); şey yok bi şey sadece fazla yakışıklısın.
(Jimin); sende çok güzelsin.❤️
(Adın); cidden beni güzel mı buluyorsun?
(Jimin); hemde fazlasıyla. Benimle çıkar mısın (adın)? Bak hemen cevap verme düşün.
(Adın); düşünmeye gerek yok hayatımda beni annemden başka kimse sevmedi zaten, annemden başka birini bulmuşum sen beni bıraksanda ben seni bırakmam. 💓
(Jimin); seni seviyorum (adın)!!
(Adın); bende seni seviyorum Park Jimin!!
.
.
.
.
.
THE END
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İle Hayal Et
FanfictionGerçekleşmiycek şey hayal edilmez... #jimin#jungkook#taehyung#jin#rapmoster#suga#jhope 💜💜💜