RabiaErgen6 'ya itilafen yazılmıştır. Sizde isteklerinizi yazabilirsiniz... 😘
Bugün günlerden pazartesiydi ve bugün yine okul vardı. (Çok zekiyim biliyorum jajsj) içinden hiç gitmek gelmiyordu. Ama yinede kalkmaya çalıştın ve en sonunda ayaklana bilmiştin. (Aferin kızıma vdjd) her gun yaptığın rutin işlerini hallettin ve çantanı sırtına alıp evden çıktın. Okulda vardığında kimse yoktu. Buna sevinmiştin çünkü bu uyuyabilirsin demek oluyordu. Direk çantanı oturduğun sıraya koydun ve tam uyumaya hazırlanıcakken en yakın arkadaşın (yani Lisa olarak düşünün) heyecanla koşarak yanına geldi;
+Rabia hani dün hoca sınıfınıza yeni bir çocuk gelicek demişti ya o şu an okulda !!!
-yani bundan banane! Gelmişse hoşgelmiş ! Bunun için mi beni uyutmadın Lisa!!
+sen öyle san kızım oğlan daş daş (nediyon gızz! Bdndb) lütfen benim hatrım için aşağıya inip, bakarmısın Rabia lütfen!!
-off!! Lisa tamam!
+gel benimle.
(Lisa seni tae 'nin olduğu yere getirmişti. Nerdeyse okulun tüm kızları etrafında toplanmış. Oppaa!! Oppaa!! Diye bağırıyordu. Anlamsızca çok fazla sinirlenmiştin. Tae'yi gördüğün anda kalbin pır pır etmişti...)
+eeee Rabia ne düşünüyorsun? Sende Aşık oldun dimi?? 😀
- ne saçmalıyorsun Lisa yaa... Banane !!
+Yuh artık Rabia bu tatlılık sevilmez mi bee!!
-Lisa!! Offf!!! Madem bu kadar aşıksın git onun yanına bir daha yanıma gelme!!
(Lisa senin yanında oturuyordu fakat sen ona sinirlendiğin için çantanı alıp en arka sırada boş olan bir yere geçtin. Ve Lisanın yanına da Rose oturdu. Ders zili çalmıştı. Herkez sınıflara girmeye başlamıştı. Öğretmenler zili çaldığında da öğretmen sınıfa geldi birde ne göresin kızların göz bebeği yahuşuhlu çocuk sizin sınıfa gelmişti... Sen buna cok sevinmiştin ama belli etmemeye çalışıyordun.)
+Merhaba arkadaşlar ben Taehyung! umarım iyi anlaşırız.
(Hoca tae'ye boş bulduğun sıraya geçebilisin demişti ve tae sana; )
+şey burası boş mu acaba?
-ş şey evet!
+oturabilirmiyim peki?
-ahh tabikide... 😊😀
+teşekkürler
(Teneffüs zili çalmıştı. Resmen sen hiç ders dinlememiş deli gibi tae'yi düşünüp duruyordun. Artık çıldırıcaktın..) (tae tam sınıftan çıkacakken ona seslendin;)
-şey bu arada ben Rabia (kendiniz olarakta düşünebilirsiniz)
+hmm... Tanıştığıma memnun oldum Rabia
-bende tae
+istersen birlikte kantine gidelim. Ne dersin?
-nee!! Yani olur...
+aahhhh!! Tamam o zaman hadi gidelim.
(Birlikte kantine indiniz ve çok guzel sohpet ettiniz. Ve zil çaldı.)
+Rabia aslında sen sen çok iyi bir insansın yani eğelenceli !
-yani?
+yani tam benim kafadasın. Benimle kanka olurmusun?
-tabikide KANKACIĞIM!
(ONA KANKA DİYORDUN FAKAT ÇOK FARKLI SEYLER HİSSEDİYORDUN AŞK GİBİ)
(siz lise sona gelmiştiniz 4 yıldır tae ile kankaydın hala ona duygularını itiraf edememiştin. Bugun mevzuniyet partisi vardı sen hiç bu kadar guzel olmamıştın. Çünkü bugun artık tae'ye duygularını açıklıycaktın. İçerl geldiğinde tum gozler sendeydi bir anda bir el seni kolundan çeketek dışarıya çıkardı. Bu kişi tae'ydi.)
-t tae!!!
+Kim sana bu kadar kısa giyinmene izin verdi? 😈
-sanane!!
+nasıl banane ya! Lan ben Seni seviyorum!!
-n nee!! Ne dedin sen?
+seni seviyorum Rabia benimle çıkarmısın?
-eveeeetttttt!!
(Ve ikinizde sarıldınız happy and...)
Evet umarım beğenirsiniz biraz hızlı geçişler yaptım ama kollarım tutmuyor artık! 😀
Neyse istekleriniz varsa yoruma yazabilirsiniz.. Bu arada lutfen vote atmayı unutmayın... Seviliyorsunuz. 💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İle Hayal Et
FanficGerçekleşmiycek şey hayal edilmez... #jimin#jungkook#taehyung#jin#rapmoster#suga#jhope 💜💜💜