Bu bölüm RabiaErgen6 'e itilafen yazılmıştır. Sizde yorumlara istek yazabilirsiniz... 😘 umarım beğenirsin...Bugün yine okulun vardı. Okulu sevmiyordun ama sadece Tae'yi gormek için geliyordun. Siz çok iyi iki kankaydınız. Ama sen ona kankalıktan ayrı farklı bir duygular hissediyordun. Ama bunu gizliyordun. Çünkü Tae'nin bir sevgilisi vardı. Adı ise Lisa'ydı.
Ona hiç kanın ısınmamıştı.Zil çalmıştı. Sınıfa çıkıp, sırana oturdun, tek başına oturuyordun. Ders dinlemek yerine sadece uyudun çünkü Lisa ile Tae çok eğleniyordu. Onları öyle görmek canını çok yakıyordu.. 😭😁
En sonunda zil çaldı. Bir an önce sınıftan çıkmak istiyordun. Tam çıkacakken, bir anda biri seni tuttu. Bu kişi Tae'ydi.
(TAE): Rabia (kendiniz olarak düşüne bilirsiniz ama istek olduğu için ben istek yazan kişinin ismini yazıyorum. Neyse cok uzattım anladınız siz.. 😀) bizimle kantine gelmek ister misin?
(RABİA) : çok isterdim ama biraz hava alıcam.
(LISA) : aynen aynen sen git hava al! Hadi Tae gidelim!
(TAE) :tamam Lisa. Rabia istediğin zaman gelebilirsin.
(RABİA) :he he tamam
(TAE) : Tamam görüşürüz
(RABİA) :görüşürüz!
Zil çalmıştı. Zilin çalmasıyla sınıfa çıktın. Vee... Bugünde bitmişti. Evine doğru taşlara vura vura gidiyordun. Sonra kafanı kaldırdın. Bir kenarda Lisa arkadaşları ile konuşuyordu, sen ne konuştuklarını merak ettin ve biraz kulak misafiri oldun. Şunları konuşuyorlardı;
(LİSA) : ben size ne dedim Tae'yi kazanıcam diye. İddaayı ben kazandığıma göre ödülümü isterim. Bıktım artık o yılışık uzaylıdan..
Sen duydukların karşısında şok olmuştun ve eve gittin, direk üstünü değiştirip, Tae'yi aradın.
(TAE) :alo Rabia ne oldu?
(RABİA):tae görüşmemiz lazım çok önemli!!
(TAE) :tamam olur nerede bulusucaz peki?
(RABİA) : .................... Parkına gel!
(TAE) :tamam geliyorum görüşürüz.
(RABİA):görüşürüz!
Sen Tae den once parka varmıştın. Çok fazla vakit geçmeden Tae de gelmişti.
(TAE) :evet Rabia seni dinliyorum anlat!
(RABİA) :tae ş şey Lisa varya işte o O seni bir idda için kullandı. Yani sana aşık filan değil sadece bir iddaa üzerine seninle oyun oynadı.
(TAE) : rabia, neden benim ilişkimi bu kadar kıskanıyorsun ki?
(RABİA) :tae sen ne diyorsun! Ben sana gerçekleri söylüyorum!!
(TAE) :git bu yalan hikayelerini başkasına anlat!!
(RABİA) :bana guvenmiyormusun?
(TAE) :bu saatten sonra hayır!!
(RABİA) : tae umarım bu söylediklerini bir bir yemessin!!
(TAE) :merak etme olmaz öyle bir şey!!
(RABİA) : bundan sonra asla karşıma çıkma!!
(TAE) :cok meraklıyım sanki!
(RABİA) :evett!! Offf hayvan!!!
Siz Tae ile çok kötü bir kavga etmiştiniz. Tae sabah okula geldiğinde sınıfta ağlıyordu. Hemen çantanı yere atıp, Tae'nin yanına koştun:
(RABİA) : T-tae ne oldu sana!!
(TAE) :Rabia, ben ben çok özür dilerim!! Sen haklıymışsın Lisa beni kullanmış!! Ne olur beni affet! Bak laflarımıda bir bir yedim ama lutfen beni affet!!!
(RABİA) : bilmiyorum yani Tae cok kırdın beni! Gururumu çok incittin! Ben senin iyligin icin soylemistim sadece ama yinede seni affediyorum!
Bunu söylemenle tae sana sim sıkı sarıldı. Ve kulağına:
+SENİ ÇOK SEVİYORUM RABİA BENİMLE OYUN ÇEVİRMEDEN SONSUZA DEK SEVGİLİ OLUR MUSUN?
-AHHAH TABİKİDE SEVGİLİM!!! 😘
(HAPPY AND)
Arkadaşlar umarım begenmişsinizdir. Hepinizi cok seviyorum bye.. Bu arada lutfen yorum ve vote atmayı unutmayınnnn.. Seviliyorsunuz. Byee 😘😍😘😍😘😍😘
👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İle Hayal Et
Hayran KurguGerçekleşmiycek şey hayal edilmez... #jimin#jungkook#taehyung#jin#rapmoster#suga#jhope 💜💜💜